adexo3
۶۱۲۰۸۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هشدار په‌په به سوئیس: حالا ما رونالدو را داریم

په په مدافع تیم ملی پرتغال در آستانه دیدار سه شنبه شب مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل سوئیس به این تیم هشدار داد که با بازگشت کریستیانو رونالدو، بازی کاملاً متفاوت خواهد بود.

وبسایت نود: از گروه B رقابت های مرحله مقدماتی جام جهانی، سه شنبه شب سوئیس بدون شکست و صدرنشین به مصاف قهرمان یورو ۲۰۱۶ که با ۳ امتیاز اختلاف در رده دوم قرار دارد خواهد رفت. دیدار رفت دو تیم در ماه سپتامبر سال گذشته و در غیاب رونالدو با نتیجه ۲-۰ به سود سوئیس پایان یافت اما حالا رونالدو با آمادگی کامل برگشته و په په در این باره گفت:

آن اولین بازی ما بود و مهمترین بازیکن خود که کریستیانو رونالدو است را در اختیار نداشتیم. می دانم که رونالدو می خواهد در جام جهانی سال آینده حضور داشته باشد. بنابراین می توانید از او بپرسید، اما من به عنوان دوستش اهداف او را می شناسم و می توانم تضمین کنم که خواست رونالدو کمک به پرتغال برای کسب پیروزی است. پیروزی برای حضور در جام جهانی. آیا تیمی در دنیا وجود دارد که با کریستیانو رونالدو قوی تر نشود؟ فکر نمی کنم. با کریستیانو بدیهی است که تیم ما ارزشمند تر هم خواهد شد.

کدام بازیکن نمی خواهد پیروز شود؟ بازیکنی که نمی خواهد پیروز شود، بهتر است که با ما نباشد. همه بازیکنان و مردم پرتغال می خواهند برنده شوند. بازی سختی خواهد بود، اما اگر بازیکنان و هواداران متحد باشند، کار برای حریف سخت خواهد شد. باید کار خود و آنچه مربی می خواهد را انجام دهیم. بیایید با تمرکز و جنگندگی به این مسابقه برویم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج