adexo3
۶۱۲۱۰۲
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

مدیرعامل با اختیارات سرمربیگری!

صحبت‌های شفر یک واقعیت تلخ دیگر را به همه نشان داد. این‌که سرمربی آلمانی اجازه می‌دهد باشگاه هر تصمیمی که خواست برای او بگیرد!

شهروند: به دو موضوع از دل صحبت‌های روز گذشته وینفرد شفر توجه کنید؛ درباره مجتبی جباری و مهدی رحمتی: «این دو بازیکن با تیم تمرین می‌کنند و بقیه ماجراهایشان به رئیس باشگاه ربط دارد. من و مدیرعامل استقلال یک‌صدا هستیم و با هم تصمیمی می‌گیریم که درست و به سود تیم باشد.» درباره انتخاب دین‌محمدی و طاهری به‌ عنوان دستیار: «این اتفاق با هماهنگی قبلی بوده و من از شما می‌خواهم سوال فنی بپرسید. من طوری که خودم دوست دارم، کار می‌کنم؛ نه طوری که خبرنگاران انتظار دارند! من با رئیس باشگاه مستقیما درباره همه مسائل صحبت کردم و تا الان همه چیز آنطور که من خواسته‌ام از سوی مدیران استقلال جلو رفته است.» صحبت‌های شفر یک واقعیت تلخ دیگر را به همه نشان داد. این‌که سرمربی آلمانی اجازه می‌دهد باشگاه هر تصمیمی که خواست برای او بگیرد! مربی‌اي که حالا پس از چند روز گفته جادوگر و شعبده‌باز نیست و نمی‌تواند کار خیلی خاصی انجام دهد!

اعتراف تلخ افتخاری

داستان معرفی دستیاران ایرانی شفر آن هم قبل از این‌که هماهنگی‌های لازم با این مربی انجام شود، اشتباه بزرگی بود که مدیران باشگاه مرتکب شدند و باعث شد انتقادات زیادی به آنها وارد شود. جدا از آن مکانیزم انتخاب این مربیان هم برای خود کلی جنجال و حاشیه به دنبال داشت و آنها به ‌عنوان اعضای کمیته فنی خودشان را به‌ عنوان دستیار شفر انتخاب کردند! سرمربی آلمانی البته با این انتخاب مخالفت کرد و حالا رضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال هم به این اشتباه بزرگ اعتراف کرده و گفته است: «یک مقدار در معرفی این افراد عجولانه عمل شد و من مقصر هستم. شفر نگفته من این دو نفر را نمی‌خواهم بلکه گفته من نیاز به زمان دارم تا این دو نفر را بررسی کنم. اگر کمیته فنی دو نفر را معرفی می‌کند، حتما به این معنا نیست که الزامی در کار است و ایشان مختار هستند.»

داستان مجتبی!

مجتبی جباری به دلیل درگیری لفظی که با سیدرضا افتخاری پیدا کرد با تصمیم مدیرعامل باشگاه از این تیم اخراج شده است و هیچ‌کسی نمی‌تواند این واقعیت را کتمان کند. بعد از روی کار آمدن شفر البته مهدی رحمتی به این تیم بازگشت ولی به نظر می‌رسد که شماره ٨ شاکی به پایان خط خود با استقلال نزدیک شده است. او که در مصاحبه‌هایش حرف‌های تندی را علیه افتخاری مطرح کرده با شرایط موجود در آینده‌ای نزدیک از تیم به صورت رسمی کنار گذاشته خواهد شد.

افتخاری قطعا می‌خواهد جباری نباشد

همان‌طور که در رسانه‌ها عنوان شده، ماجرای بازگشت برزای به استقلال پروژه‌ای است که مدیران باشگاه برای اجرایی‌کردن سناریوي اخراج جباری کلید زده‌اند و این اتفاق با حضور این بازیکن در تمرینات رخ خواهد داد. به‌ویژه حالا که افتخاری رسما با انتقاد شدید از جباری اعلام کرده هیچ‌ وقت دنبال عکس گرفتن با جباری نبوده است.

شفر واقعا برزای را می‌شناسد؟

افتخاری و سایر مدیران باشگاه استقلال اعلام کرده‌اند كه وینفرد شفر خواهان بازگشت بهنام برزای به این تیم است و به محض ورود به ایران و دیدن فیلم‌ بازی‌های این تیم سراغ برزای را گرفته است. با وجود این هنوز خیلی‌ها نتوانسته‌اند باور کنند که بازگشت برزای خواسته واقعی مربی است که تازه چند روز است به ایران آمده است. اتفاقات روزهای اخیر حتی این ابهام را به وجود آورده که شفر اختیار چندانی از خود ندارد و هر چه را که مدیران باشگاه از او بخواهند، اجرایی می‌کند و فقط برایش مهم این است که در ٦٨ سالگی مربی استقلال شده است. این مربی تمام صحبت‌هایش بر اساس آن چیزی است که مدیران باشگاه می‌خواهند و حتی قبول کرده هیچ دستیار خارجی هم با خود به ایران نیاورد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هیس

      شفرم چیزی نمیشه کسی که گوششو داده دست افتخاری که اندازه یه ارزن فهم و شعور فوتبالی نداره بدونید هیچی نمیشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج