adexo3
۶۱۳۲۳۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بارسلونا: خواهان ادامه حضور در لالیگا هستیم

کاتالونیا روزهای حساسی را سپری می‌کند و تصمیمات سیاسی‌ای که گرفته خواهد شد، روی سرنوشت بارسلونا نیز تاثیر می‌گذارد.

طرفداری: اسکار گرائو، مدیر اجرایی بارسلونا رسما اعلام کرد که این باشگاه مایل است به حضورش در لالیگا ادامه دهد و بار دیگر بر لزوم مذاکره میان طرفین و احترام به عقاید و آزادی بیان تاکید کرد.

هفته گذشته بود که همه پرسی کاتالونیا با تمام مشکلات و موانعی که وجود داشت، برگزار شد و مردم به جدایی از اسپانیا رای دادند. شب گذشته نیز رهبر جدایی طلبان کاتالونیا، استقلال این ایالت را اعلام کرد اما از پارلمان خواست برای رسمی کردن این جدایی، منتظر نتیجه مذاکرات با دولت اسپانیا بماند. طبعا برای هواداران بارسلونا در دنیا، بیشتر از این جدایی، تاثیر آن بر سرنوشت باشگاه است که اهمیت دارد. مشخص نیست در صورت استقلال کاتالونیا، بارسلونا باز هم بتواند در لالیگا و حتی لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود و این مسئله باعث نگرانی هواداران شده است.

به گزارش mundodeportivo، اسکار گرائو، مدیر اجرایی بارسلونا در حین ارزیابی درآمد و بودجه فصل گذشته و جاری باشگاه، حرف‌هایی نیز درباره سرنوشت بارسا داشت:

لالیگا و بارسلونا باید دست در دست یکدیگر پیش بروند. ما خواهان ادامه حضور در لالیگا هستیم. بودجه‌ای هم که امروز تصویب و اعلام کرده‌ایم، بر این اساس که در لالیگا خواهیم ماند، بوده است. موضع بارسلونا در قبال اتفاقات سیاسی اخیر روشن است. ما همان طور که اعلام کردیم، خواهان مذاکره و احترام هستیم. بارسلونا یک باشگاه ورزشی است و می‌خواهد به کارش ادامه دهد. ماموریت ما در بارسا این است در چندین رقابت شرکت و برای بردن آنها تلاش کنیم. این روال هر فصل باشگاه است.

مسائل مربوط به جدایی احتمالی کاتالونیا روی مسائل اقتصادی و همکاری اسپانسرها با بارسلونا تاثیر نگذاشته است. هیچ کدام از حامیان ما خواهان قطع همکاری‌اش نیست چون آنها از این رابطه خوشحالند. این به خاطر ساختار باشگاه، سبک، فلسفه، DNA و ارزش هایی است که بارسلونا دارد. جدایی نیمار نیز روی علاقه اسپانسرها تاثیر نگذاشته چرا که آنها با بارسلونا قرارداد دارند نه با بازیکنان و این روند ادامه خواهد داشت.

گفتنی است خاویر تباس، رئيس لالیگا چندی پیش مدعی شد ادامه حضور باشگاه‌های کاتالونیا به فدراسیون فوتبال این ایالت بستگی دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج