اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۱۳۷۳۸
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

طوفانی‌ترین شروع پرسپولیسِ برانکو

پرسپولیسِ برانکو در این فصل زودتر از همیشه به عنوان برترین خط حمله لیگ دست پیدا کرد.

وبسایت نود: از وقتی که برانکو به پرسپولیس آمده، این تیم تهاجمی و گلزن شده است. برخلاف تیم‌های قبلی برانکو، پرسپولیس زیاد حمله می‌کند و خوب گل می‌زند. در دو فصل اخیری که برانکو از ابتدای فصل روی نیمکت پرسپولیس نشست، این تیم در پایان هر دو فصل بهترین خط حمله لیگ را به نام خودش ثبت کرد. پرسپولیسِ برانکو در هفته نوزدهم لیگ پانزدهم برای نخستین بار بود که بیشتر از بقیه تیم‌های لیگ گل زده بود. تیم برانکو تا پایان فصل این جایگاه را از دست نداد و در صدرجدول گلزنان باقی ماند. پرسپولیس که در بیشتر مقاطع فصل کمتر از استقلال گل زده بود، در پایان لیگ، هفت گل بیشتر از استقلال زد.

در لیگ قبل هم پرسپولیس برای این که به عنوان گلزن‌ترین تیم لیگ دست پیدا کند، ۲۸ هفته صبر کرد. پرسپولیس در طول فصل به تناوب از استقلال و تراکتورسازی کمتر گل می‌زد. تا این که بالاخره در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ به این عنوان رسید. پرسپولیس در شب جشن قهرمانی که چهار گل به پدیده زده بود، بهترین خط حمله لیگ را هم تصاحب کرد. پرسپولیس این عنوان را تا پایان لیگ حفظ کرد تا سه هفته پایانی لیگ، تنها هفته‌هایی باشد که پرسپولیس بیشتر از همه تیم‌ها گل زده بود.

اما در این فصل پرسپولیس تغییر رویه داد. تیم برانکو خیلی زود عنوان بهترین خط حمله لیگ را تصاحب کرد. پرسپولیس در پایان هفته پنجم با یازده گل زده در کنار پارس‌جنوبی‌جم بهترین خط حمله لیگ را در اختیار داشت. اما در ادامه پارس از پرسپولیس پیشی گرفت. تا این که در این هفته، پرسپولیس با تعداد بازی برابر با پارس‌جنوبی بیشتر از این تیم گل زده است. پرسپولیس تا حالا با شانزده گل زده، یک گل بیشتر از دومین خط حمله برتر لیگ زده است. برانکو در این فصل پرسپولیس را متحول کرده و شروعی طوفانی‌تر از همیشه داشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وای خبری لنگی اگه شما درحدافتخارات سرورتون بودید چه ها که نمی کردید،البته اینم بخاطرکم سن وسال بودنتونه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج