اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۱۴۶۲۶
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

سال رویایی علیپور؛ بهترین نقش مکملِ مرد

علیپور در سال جدید ۹ گل زده و ۵ پاس گل داده است.

وبسایت نود: سال ۹۶ برای علی علیپور رویایی‌تر از چیزی رقم خورد که فکرش را می‌کرد. امسال علی علیپور ۹ گل برای پرسپولیس زده و پنج پاس گل داده است. علیپور در لیگ شانزدهم تا قبل از شروع سال جدید فقط یک گل زده بود. اتفاقی که باعث شده بود فشار زیاد را تحمل کند. ولی با آغاز سال جدید، علیپور سه گل در لیگ برتر به ثمر رساند و دو پاس گل هم داد که تاثیر زیادی در جلو افتادن قهرمانی پرسپولیس داشت. علیپور اولین پاس گل‌اش در لیگ قهرمانان آسیا را در تاریخ ۱۸ اردیبهشت در بازی مقابل الوحده ارسال کرد. فصل به بهترین شکل ممکن برای مهاجم پرسپولیس به پایان رسید.

علیپور در بین دو فصل هم تمرینات بدنی‌اش را تحت نظر مارکو انجام داد تا در آغاز فصل جدید هم سرحال باشد. علی علیپور اولین گل فصل جدید پرسپولیس را به ثمر رساند. مهاجم چابک و فعال پرسپولیس فقط هفده دقیقه زمان لازم داشت تا دروازه نفت تهران را باز کند و راه را برای قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام هموار کند.

در شرایطی که همه شرایط را برای تشکیل زوج طارمی و منشا بررسی می‌کردند، علیپور معادلات را به هم زد و خودش در ترکیب فیکس باقی ماند. حتی بعد از اخراج در اولین بازی لیگ هم باعث نشد که برانکو از او صرف نظر کند. علیپور در لیگ این فصل چهار گل زده است. در لیگ قهرمانان آسیا هم دو پاس گل دیگر داد و برای اولین بار هم گل زد.

سال رویایی علیپور؛ بهترین نقش مکملِ مرد

این در حالی است که علیپور تا قبل از شروع سال ۹۶، هیچ گل یا پاس گلی در لیگ قهرمانان آسیا نداشت. در فصل‌های حضورش در لیگ برتر، مجموعا یازده گل در لیگ زده بود و یک گل هم در جام حذفی. همچنین شش پاس گل هم در تیم‌های مختلف داده بود.

عملکرد علیپور در رقابت‌های مختلف از ابتدای حضورش در لیگ برتر تا پایان سال ۹۵: ۱۲ گل - ۸ پاس گل

عملکرد علیپور در رقابت‌های محتلف سال ۹۶: ۹ گل - ۵ پاس گل

علیپور تا قبل از فصل جدید در پایان هیچ فصلی بیشتر از پنج گل نزده بود، در حالی که در فصل جدید تا همین مقطع از فصل هم تعداد گل‌های زده‌اش از عدد پنج تجاوز کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیرخانی

      علیپور انصافا از بهترین بازی کنای پرسپولیس این فصل بودهو با تلاش و زحمتی که میکشه به حقش رسیده بازی کن بدون حاشیه و زحمت ‌کشی هست انشااله بتونه هم به تیم کمک بکنه هم به تیم ملی هم برسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج