adexo3
۶۱۵۵۶۸
۸ نظر
۵۰۰۴
۸ نظر
۵۰۰۴
پ

روایت «کیانی» از چاقویی که روی دست «آغاسی» بود

کاپیتان تیم تراکتورسازی که این روزها بحث درگیری‌اش با عارف آغاسی حسابی داغ شده، برای اولین بار اتفاقات آن روز را نقل کرد.

خبرگزاری تسنیم: مهدی کیانی درباره اتفاقات اخیری که بین او و عارف آغاسی رخ داده، اظهار داشت: اصلاً چیزی نبود که درباره‌اش صحبت کنیم، اما آن‌قدر بزرگش کردند و جو دادند که نمی‌دانم دیگر چه بگویم. این داستان اگر آن‌قدر بزرگ بود که می‌گویند، باشگاه خودش اقدام می‌کرد. باشگاه تراکتورسازی به‌قدری بزرگ است که اجازه چنین کارهایی را ندهد. من ۱۰ سال است که در فوتبال تبریز هستم. اگر چیزی بود، خودمان آن را حل می‌کردیم. زخمی شدن دست آغاسی هم یک اتفاق ناخواسته بود. متاسفم که این اتفاق را تا این حد بزرگ کردند.

وی افزود: بچه‌ها بودند و همه دیدند که چه اتفاقی افتاد. تا این لحظه چیزی نگفته بودم، اما الان برای اولین بار می‌خواهم بگویم که چهارشنبه گذشته چه اتفاقی افتاد. ما داشتیم میوه می‌خوردیم. دست عارف (آغاسی) زیر چاقو بود که من آن را ندیدم و چاقو را کشیدم و دستش زخمی شد. همان جا داد زد که «چه کار می‌کنی؟» آنجا فهمیدم که دست عارف را به آن روز انداختم؛ تمام شد و رفت، کل داستان همین بود.

کیانی تصریح کرد: من از این اتفاق ناراحتم؛ ناراحتم که در این شرایط که بازیکن نداریم، یک از خدا بی‌خبر این اتفاق را بیرون برده است. امیدوارم او شناسایی شود و تاوان این کارش را بدهد. از آنهایی ناراحتم که ندیده و ندانسته پشت سر یک نفر حرف می‌زنند. تیم ما جوان است. ما همه‌جوره شوخی می‌کنیم که این بچه‌ها از لحاظ روحی بالا بیایند.

کاپیتان تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: در دیدار مقابل پارس جنوبی هم دیدید که عارف آغاسی یکی از بهترین‌های ما بود. اگر اتفاقی رخ داده بود، هیچ‌کدام از ما روحیه و انگیزه نداشتیم، اما دیدید که خوب بازی کردیم. برای دشمن شادکن‌ها متاسفم. کسانی که این حرف‌ها را می‌زنند، خانواده و زن و بچه‌ ندارند.

وی به محرومیت او و عارف آغاسی از سوی کمیته اخلاق اشاره کرد و به تسنیم گفت: می‌گویند که ما فعلاً محروم هستیم، اما مگر قتل کردیم؟ طرف قتل می‌کند و چهار ماه بعد حکمش می‌دهند، ولی در قضیه ما همان روز حکم دادند. مگر کسی آنجا بود و دید که چه اتفاقی افتاد که به این زودی هم حکم دادند؟

کیانی عنوان کرد: من ساکت شدم و درباره هجمه‌هایی که علیه من راه افتاد، چیزی نگفتم، اما آنهایی که من را به آن شکل قضاوت می‌کنند، شأن و شخصیت خودشان را نشان می‌دهند. حتماً خودشان این‌کاره هستند که فکر می‌کنند همه این‌کاره‌اند. من به اضافه تعصب تیمم را دارم و در این شرایط کاری نمی‌کنم که تراکتورسازی در دردسر بیفتد. همه ما مثل برادریم. آدم برای دشمنش هم چاقو نمی‌کشد، چه برسد به رفیق و هم‌تیمی‌اش. آن‌قدر دل و جرأت، معرفت، شهامت و «جگر» دارم که اگر این داستان واقعیت داشت، خودم بگویم، اما باور کنید همه اینها دروغ است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امین

      دروغ میگه

    • فقط چلسی

      هنوز میگی شوخی بود

    • بدون نام

      پس لعنت خدابرقوم دروغگو توکه راست ميگي

    • بدون نام

      افای کیانی این افراد و اشخاصی که در بالا نظر داده ان همگی از دشمنان ترختور و جیره خواران فدراسیون تاج هستن و چشم دیدن موفقیت تیمهای تبریزی علی الخصوص ترختور را ندارن حتی همین سایت هم فقط اتفاقات و محرومیتهای ترختور را می چاپه و هیچ وقت از مراجعه ی بازیکنا برا خون دادن و شاد کردن بچه ها ی بی سرپرست ووورا نمی نویسن حتی مطمینم باز هم ابن را نمی چاپه چون اینا هم سهمیه ای از تاج و کفاشیان و ترابیان و حسن زاده دارن .
      عزیز دل تو فوتبالتو بازی کن بذر اینا تورو چاقو کش و دیگر همبازیاتو اسم گذاری کنن بالاخره یه روزی تموم نقشه های تاج و اعوان انصار فدراسیونی و مطبوعاتی و قضایی (حسن زاده ) رو میشه انشاالله

    • بدون نام

      دروغگو

      پاسخ ها

      • رضا

        تهت بخود نزنید در فدراسیون هیچ کس به خاطر یک تیم خودش رو خراب نمیکنه

    • بدون نام

      اقا رضای عزیز برا نمونه یه مورد را ذکر کنم :یادته در فوتسال گیتی پسند با پرسمولیس تبانی کردن و حق تیم فوتسال قم را خوردن در برنامه ی نود مدیر تیم قم با مدارک اومد و ثابت کرد که تبانی شده و بازیکنای پرسپولیس و گیتی پسند هم خودشون اعتراف به تبانی کردن ولی ترابیان که معرف حضورتون هست الا و بلا قبول نکرد و چون صاحب منصب و دارای مقام در فدراسیون کفاشیان بود ماست مالی کرده و حق خوری کردن .این نمونه ای از هزاران بود و در برنامه نودهم پخش شد وووو

    • بدون نام

      این کیانی با چندتا ارازل عکس گرفته خودشم ادعای لات بازی داره البته برا پسر جوانی مثل عارف آقاسی چاقو میکشه وگرنه تو خیابون جرات این کارارو با جونای تو شهر نداره. ولی در کل برا یه بازیکن حرفه‌ای زشته که چاقو بکشه تازه ادعای اسطوره بودن داره. اونیم که میگه جیره خوار فدراسیون. عزیزم فدراسیون پول تیم ملی رو نمیده اونوقت جیره میده که راجب کیانی بد بگن؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج