اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۱۶۷۱۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کلوپ: به خاطر سبک بازی تیمم خوشحالم

سرمربی قرمزپوشان آنفیلد به تمجید از بازیکنانش در بازی برابر ماریبور پرداخت.

ایسنا: به نقل از ساکرنت، لیورپول بعد از مدت‌ها توانست به راحتی ماریبور را شکست دهد و ۷ بر صفر پیروز شود. گل های این تیم را روبرتو فیرمینیو (دوبار)، چمبرلین، آرلوند، فیلیپه کوتینیو و محمد صلاح (دوبار) به ثمر رساندند.

یورگن کلوپ بعد از پیروزی تیمش در این دیدار گفت:‌ بازی بسیار خوبی ارائه دادیم نه این که توانستیم هفت گل به ثمر برسانیم بلکه به خاطر سبک بازی که ارائه دادیم، خوشحالم. خوشبختانه بازیکنانم از تجربه بالای خودشان استفاده کردند و در همان ابتدای مسابقه بازی را در دست گرفتند. من به خاطر بازی خوب و روانی که تیمم در این مسابقه انجام داد بسیار خوشحال بودم و خوشحالی من بعد از گل‌ها به همین خاطر بود.

پیروزی ۷ بر صفر لیورپول برابر ماریبور یک رکورد را برای این تیم و فوتبال انگلیس خلق کرد. لیورپول اکنون رکورد پرگل‌ترین پروزی خارج از خانه یک تیم انگلیسی در تاریخ لیگ قهرمانان را از آن خود کرد. پیشتر این رکورد در اختیار تیم منچستریونایتد بود که توانست در سال ۱۹۶۹ شامروک را با شش گل در هم بکوبد.

سرمربی آلمانی در پایان گفت: شاید به نظر برسد که ماریبور تیم خوبی نیست ولی در واقع آنها نتوانستند برابر ما فوتبال همیشگی خود را بازی کنند و این ما بودیم که توانستیم بازی خودمان را به آنها تحمیل کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج