adexo3
۶۱۷۰۷۸
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

دو میلیون یورو، هزینه افت سردار آزمون

موفقیت‌ها و حاشیه‌های اسب سردار آزمون، برای او بدیمن بوده است.

وبسایت نود: گل زدن به آژاکس، بایرن و اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، سردار آزمون را به پرامیدترین لژیونر ایرانی در فوتبال اروپا تبدیل کرده بود. بحث حضور آزمون در باشگاه‌های بزرگ فوتبال جهان هم مطرح شد اما در ماه‌های اخیر، اوضاع برای او خوب جلو نمی‌رود.

سردار آزمون که علاقه زیادی به مسابقات اسب سواری دارد، مدت‌هاست با اسبی به نام سریک در این مسابقات شرکت می‌کند. اسب‌های آزمون، قبلا هم سابقه قهرمانی داشته‌اند اما سریک که از یک سالگی دست آزمون بوده، اهمیت ویژه‌ای برای او دارد. سریک خرداد امسال، توانست قهرمان کورس بهاره گنبد شود و رکوردشکنی کند اما به نظر می‌رسد علاقه بیش از حد به او، فعلا کار دست آزمون داده است.

آزمون که بخاطر گل نزدن در این فصل و فشاری که روی اون به وجود آمده حسابی عصبانی است، امروز واکنش تندی به منتقدانی که این ماجرا را به از دست دادن تمرکزش ربط می‌دادند داشت: «فوتبال من به کسی ربط ندارد. من کاری که از آن لذت ببرم را انجام می‌دهم، چه بخواهم گل بزنم چه نخواهم گل بزنم!»

با وجود واکنش تند آزمون، آمار نشان می‌دهد از زمان موفقیت بزرگ سریک در اسب سواری، افت ستاره خط حمله تیم ملی آغاز شده است. او که تابستان مشغول مقدمات مستند سریک به کارگردانی بهاره افشاری بود، اوایل پاییز هم درگیر ماجرای دوپینگ و محرومیت سریک شد و حسابی این موضوع، تمرکزش را گرفته است. آزمون این فصل ۱۳ بازی برای روبین کازان انجام داده بدون اینکه بتواند در هیچ بازی برای این تیم گل بزند. قیمت او در ترانسفرمارکت هم از خرداد تا امروز، ۲ میلیون یورو افت کرده و از ۱۳ میلیون به یازده میلیون رسیده است. موضوعی که شاید، روند صعودی او را به صورت جدی تهدید کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پیشنهادات خوب از تیمهای مطرح؟؟؟؟همون پیشنهاداتی که فقط تو روزنامه ها وسایتها هست وهیچوقت تو واقعیت نشانی ازش نیست دیگه چه کسی این حرفارو باور میکنه از بارسا ولیورپول وارسنال تا سلتیک ودورتموند وهمه تیمها فقط تو روزنامه ها دنبال سردار هستن ویه بازارگرمیه برای تو بورس بودن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج