adexo3
۶۱۷۲۱۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

منافی: هر چه خوردیم از بازی رفت خوردیم

جواد منافی درباره حذف پرسپولیس مقابل الهلال می‌گوید: فکر می‌کنم هر اتفاقی افتاد در بازی رفت افتاد و هر چه از دست دادیم در آن بازی بود.

ایران ورزشی: جواد منافی درباره حذف پرسپولیس مقابل الهلال می‌گوید: «فکر می‌کنم هر اتفاقی افتاد در بازی رفت افتاد و هر چه از دست دادیم در آن بازی بود. به نظرم می‌توانستیم صعود کنیم اما در بازی رفت هر چه داشتیم پنبه شد. در واقع با آن ارنج و سیستم، تیم خیلی بی‌برنامه بازی کرد و به جایی رسیدیم که در بازی برگشت فقط باید معجزه می‌شد. با این حال در بازی برگشت بازیکنان هر چه در توان داشتند گذاشتند تا دل هواداران را شاد کنند اما به نظرم در مسابقه رفت باید هوشمندانه‌تر کار می‌کردیم و می‌بایست با توجه به غیبت سه چهار بازیکن با بازی دفاعی و حساب شده به بازی برگشت هم فکر می‌کردند.»

پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید: «اشتباهات داوری همیشه هست اما الهلال تیم خطرناکی است و مثل تیم‌های دیگر نیست. با این حال می‌توانستیم بازی را ببریم و صعود کنیم به شرطی که با برنامه‌تر و با چیدمان بهتر بازی می‌کردیم.»

منافی می‌گوید: «برانکو خیلی ریسک نمی‌کند اما همه می‌دانند بازیکنان تمام توان‌شان را گذاشتند و سعی کردند خوب بازی کنند. با این حال همه چیز تمام شده و پرسپولیس باید به فکر لیگ و جام حذفی باشد . امیدوارم بازیکنان مقابل نفت از نظر بدنی مشکلی نداشته باشند چون گذشتن از این تیم ساده نیست.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بایرن _تاج _ میلان

      چه قدر گفتم آسیا به لنگ نمیاد کو گوش شنوا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج