adexo3
۶۱۷۲۳۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دی‌فرانچسکو: رم می‌تواند کارهای بزرگ انجام دهد

سرمربی رم از تساوی برابر چلسی راضی نیست و تیمش را شایسته کسب سه امتیاز می‌داند.

ایسنا: ‌به نقل از میدیاست، رم در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میزبان چلسی بود که این دیدار با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید. این درحالی بود که رم با دو گل از حریف خود عقب بود. دی فرانچسکو به نظر می‌رسد که از تساوی ارزشمند در خانه رم راضی نیست و تیمش را شایسته پیروزی می‌داند.

سرمربی رم در نشست خبری بعد از بازی گفت: در لیگ قهرمانان اروپا و در رقابت‌های سری A سخت در حال‌ جنگیدن هستیم و می‌خواهیم تایج خوبی به دست آوریم. به توانایی تیم خود ایمان دارم. برابر چلسی بسیار خوب بازی کردیم و باید پیروز می‌شدیم. بیشتر از ۷۰ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتیم.

او ادامه‌ داد: اعتماد زیادی به خود داریم و این اعتماد دروغین نیست. اگر با همین سبک بازی برابر حریفان خود ظاهر شویم می‌توانیم دست به کارهای بزرگ بزنیم. ما نشان دادیم که می‌توانیم نتایج خوبی حتی در خانه حریفان بزرگ هم کسب کنیم. در دیدار برابر چلسی شایسته بیشتر از یک امتیاز بودیم. باید سه امتیاز را کسب می‌کردیم. چند اشتباه بد باعث شد از رسیدن به سه امتیاز بازبمانیم.

دی فرانچسکو درباره ادین ژکو، مهاجم بوسنیایی تیمش گفت‌: ژکو مهاجم باهوشی است و گل‌های خاصی به ثمر می‌رساند. او به خوبی روی مهاجمان حریف فشار می‌آورد و بازیکن تاثیرگذاری برای رم است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج