adexo3
۶۱۷۸۰۲
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

نیک‌سیرت: داور، کار خودش را کرد

مربی نساجی از هواداران این تیم تشکر و از داور بازی انتقاد کرد.

خبرگزاری تسنیم: محمد نیک‌سیرت، مربی نساجی پس از شکست دو بر یک نساجی مقابل استقلال در نشست خبری گفت: از همه هواداران که به اینجا آمدند و شرمنده کردند، تشکر می‌کنیم و قدردان آنها هستیم. بازی قابل قبولی جلوی استقلال ارائه کردیم. بچه‌ها در نیمه اول ایده‌های پاشازاده را کامل انجام ندادند، اما در نیمه دوم با صحبت‌هایی که انجام شد، روند ما بهتر شد.

مربی نساجی در مواجه شدن با سوال خبرنگاری مبنی بر عملکرد تیم داوری این دیدار، گفت: قضاوت در این مورد را برعهده خودتان می‌گذارم. خودتان عملکرد داور را ببینید و قضاوت کنید.

نیک‌سیرت با اشاره به اخراج مهدی پاشازاده از کنار زمین، خاطرنشان کرد: شرایط بازی خاص بود، شرایط استقلال هم خاص بود. داور کار خودش را کار کرد، او کاری که باید می‌کرد را انجام داد. آقای پاشازاده هم چیزی نگفت. او هم کار خودش را انجام داد و کار ناخواسته‌ای نکرد. ما اعتراض خاصی به داور نداشتیم.

وی یادآور شد:‌ شرایط بازی طبیعی بود. شما می‌خواهید بهترین عملکرد را داشته باشید، اما وقتی اشتباه می‌کنید، زمان می‌برد که به شرایط ایده‌آل برگردید.

مربی نساجی به تشریح مشکلات ورزشگاه آزادی پرداخت و گفت:‌ یکی از بدی‌هایی که ورزشگاه آزادی دارد، این است که صدا به صدا نمی‌رسد و مربی هم نمی‌تواند صدای خودش را به بازیکنان داخل زمین برساند. آقا مهدی (پاشازاده) در طول بازی مستقیم با بازیکن در ارتباط است، اما در ورزشگاه آزادی صدا به بازیکنان داخل زمین نمی‌رسید، هر چند در ادامه شرایط خیلی بهتر شد.

نیک‌سیرت در خصوص تاکتیک تیمش در این دیدار گفت: بعد از بیرون آمدن علی اکبر فرهنگ از بازی، با محمد اوسانی که جایگزینش شد صحبت کرده بودیم. او می‌خواست از کناره‌ها برایش توپ بفرستیم، اما در نهایت گل‌مان را در یک شرایط دیگر به ثمر رساندیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برو بمیر نیک سیرت تو هم مربی شدی؟این یه اپیدمی شده تو ایران هر تیمی می بازه میگه داور کار خودشو کرد؟ مثلا تو نود دقیقه چند تا موقعیت گل داشتین؟ حتی یه کرنر هم نگرفتین داور چکارتون کرد؟

    • بدون نام

      جناب نیک سیرت! هرکس کار خودش را کرد پس چه کسی کار خودش را نکرد که شما ناراحت هستید؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج