adexo3
۶۱۷۸۲۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مصطفوی: فوتبال ایران به آدم‌های بزرگ نیاز دارد

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال گفت: فوتبال ما به آدم‌های بزرگ و قوی نیاز دارد تا بتواند در عرصه‌های بین المللی موفق باشد.

خبرگزاری مهر: داریوش مصطفوی، رئیس پیشین فدراسیون فوتبال در حاشیه دیدار استقلال برابر نساجی قائم شهر گفت: بازی خوبی را تماشا کرم فکر می کنم جنگ بین دارا و ندار بود ولی در مجموع هر دو تیم عملکرد خوبی داشتند و توانستند هواداران را با یک بازی خوب راضی به خانه هایشان برستند.

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال تصریح کرد: متاسفانه فوتبال ما از بزرگان و با تجربه ها خالی شده و ما نیاز به این داریم که بزرگان در فوتبال ما حضور داشته باشند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: باید از تجربیات کسانی که در فوتبال خاک خورده اند و زحمت کشیده اند استفاده کنیم تا بتوانیم آینده روشنی برای فوتبالمان داشته باشیم.

مصطفوی در خصوص نساجی قائم شهر هم گفت: این تیم شرایط لیگ برتر را نداشته و یک تیمی است که امکانات تیم های لیگ برتری را ندارد اما شاهد عملکرد خوب پاشازاده و بازیکنانش بودیم. مهدی پاشازاده از بازیکنان بزرگ فوتبال ما است و بازیهای خوب او هرگز در تیم ملی فراموش نخواهد شد و مطمئنم در سالهای آینده به یک مربی بزرگ تبدیل خواهد شد.

وی در خصوص حضور شفر در استقلال هم گفت: او یک مربی حرفه ای است. عملکرد خوبی دارد اما به ۶ تا ۸ ماه زمان نیاز دارد تا بتواند استقلال را به آنچه که جایگاه واقعی اش است برساند.

مصطفوی در پایان و در خصوص موفقیت های تیم ملی نوجوانان ایران گفت: خوشحالم که تیم ملی نوجوانمان بازیهای خوب و نتایج خوبی کسب کرده و اعتقاد دارم اگر این تیم برای آینده حفظ شود می تواند در فوتبال دنیا حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج