adexo3
۶۱۸۱۷۴
۹ نظر
۵۰۰۲
۹ نظر
۵۰۰۲
پ

نامه اعتراض‌آمیز و تند باشگاه پرسپولیس به AFC

باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا، اعتراض شدید خود به داوری بازی با الهلال را با اشاره به نامه‌های قبلی و تاثیر اشتباهات در نتایج رقابت‌های این دوره اعلام کرد.

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، با توجه به درخواست‌های مکرر هواداران و رسانه‌ها در ارتباط با مسائل داوری بازی با الهلال به اطلاع می‌رساند؛ این باشگاه با توجه به نظرات کارشناسی داوری، روند ادامه‌دار اشتباهات داوری در این دوره از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا که اکثر آنها به زیان پرسپولیس رقم خورد و همچنین درخواست‌های پرشمار هواداران و رسانه‌ها، اعتراض شدیدالحن خود به این موضوع را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده است.

پس از بازی با الهلال باشگاه پرسپولیس با تماس‌های مکرر هواداران روبرو بود که نسبت به تاثیر گذاری اشتباهات مکرر داوری در نتیجه این دیدار ابراز ناراحتی کرده و خواهان اقدام باشگاه بودند و این در حالی بود که باشگاه بلافاصله پس از بازی برای انجام این امر، تصمیم‌گیری کرد.

باشگاه پرسپولیس پیش از این با توجه به مواجهه با اشتباهات داوران در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا، مراتب اعتراض خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده بود و خواستار رسیدگی به این مساله و همچنین دقت نظر در انتخاب داوران با توجه به مواجهه با تیم‌های عربی شده بود که متاسفانه ترتیب اثر لازم به آن داده نشد.

باشگاه پرسپولیس در نامه جدید خود که با توجه به مسائل یاد شده از ادبیات تندتری برخوردار بود، ضمن اشاره به اشتباهات فاحش داوری در این دوره از رقابت‌ها که به طرز عجیبی در قریب به اتفاق موارد به زیان پرسپولیس تمام شده است به طور مشخص به اشتباهات داور عمانی در مسابقه برگشت برابر الهلال پرداخته است و تاکید شد؛ این اشتباهات نه تنها نتیجه این مسابقه، بلکه با توجه به روند مسابقه احتمالا نتیجه کلی این دوره رقابت‌ها را تحت تاثیر قرار داد.

در بخش دیگری از این نامه اشاره شده است؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا در جریان مسابقات، روی کوچکترین مسائل حساس بوده و حتی پرتاب یک بطری آن هم در مسابقه‌ای که پرسپولیس مجبور شد به خاطر درخواست طرف عربستانی و قبول آن از سوی کنفدراسیون، خارج از خانه برگزار کند. سوال می‌پرسد، در حالی که مسائل مهمتر و تاثیرگذارتری در حال روی دادن هستند.

همچنین عنوان شده است؛ کنفدراسیون برای کوچکترین موارد از باشگاه توضیح می‌خواهد و حالا باشگاه پرسپولیس از کنفدراسیون این سوال را مطرح می‌کند که چه کسی پاسخگوی دلسردی میلیون‌ها هوادار پرسپولیس خواهد بود؟ آنها از یک سو از تماشای بازی تیم محبوب خود در ورزشگاه خانگی محروم شده‌اند و از سوی دیگر تیم خود را به دلیل اشتباهات داوری قربانی می‌بینند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حامد

      وقتی که به جای بازی تو تاجیکستان بازی رو توزمین یه تیم عربی برگذار میکنیم حقمونه هرچی به سرمون بیاد نوش جونمون لعنت به مدیران ورزش بی ارزش

    • حامد

      اوضاع ايران از کاتالونیا بدتره که کنفدراسیون اسيا ايران رو از میزبانی تیمهای عربی محروم کرده؟؟؟

    • حامد

      لعنت به کنفدراسیون اشغال اسيا با رييس بحرينيش

      پاسخ ها

      • الونو6

        بب عرضه گی از مدیران خودمونه . چرا تو کشور عربی با ی کشور عرب بازی میکنید جناب مدیر چرا....
        تو افغانستان بازی میکردم شرایط مناسب تر بود

    • بدون نام

      لعنت به آل سعود

    • بدون نام

      دبیر فدراسیون اسدی بیادجواب بده چقدرگرفته ؟؟!تاخیانت کنه چرا قبول نکرد بازی توترکمنستان وازبکستان باش وخودشون قبول کردن ایران ناامن وبازی تولبنان وعمان باش به نفع عربها بود وقتی تخصص ندارم چرادبیرشدبی لیاقت و محاکمه کنید

    • آرش

      مدیران ورزش ما یه مشت ادم بی عرضه هستن .تدابیر بی خاصیت مدیرانمون با گاوبندیهای اعراب و سعودیا تو کنفداسیون فوتبال اسیا به همراه دلارهای باداورده سعودی باعث ناامیدی تیمهای بزرگی چون پرسپولیس و استقلاله.چرا میزبانی باید به کشورهای حامی داعش و اعرابی سپرده بشه که بخ خون ایرانی تشنه اند.چرا تاجیکستان یا قزاقستان یا ترکمنستان و اذربایجان نرفتیم.بخدا افغانستان و پاکستان شرف داشت به کشورهای عربی.

    • بدون نام

      AFC اگه 3-0 هم بزنه به نفع پرسپولیس بازم تاثیری نداره خب :|

    • حسنعلی ابراهیمی سعید

      هرچی سرتان بیاید حقتان هست
      هرچه انها گفتند بدون چون چرا اجرا کردید و نتیجه اش اینه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج