adexo3
۶۱۸۱۸۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کلوپ: بازی با تاتنهام خواب‌آور نمی‌شود

سرمربی لیورپول با طعنه به منچستریونایتد عنوان کرد انتظار دیدار متفاوتی در بازی با تاتنهام نسبت به بازی با یونایتد ببیند.

ایسنا: به نقل از ساکرنت، دو تیم تانهام و لیورپول فردا یک‌شنبه در دیداری حساس در لیگ برتر برابر هم به میدان خواهند رفت. یورگن کلوپ پیش از دیدار تیمش برابر تاتنهام گفت: من مطمئنم که می‌توانیم بازی جذاب و خوبی را با تاتنهام شاهد باشیم که هواداران از دیدن آن لذت ببرند. هر دو تیم دوست دارند بهترین باشند و تمام تلاش خودشان را برای ارائه بازی زیبا و جذاب خواهند داشت. من انتظار یک بازی جذاب و دیدنی را از سوی دو تیم دارم. در بازی قبل برابر یونایتد بازی خیلی سختی را شاهد بودیم که خواب آور شده بود ولی این دیدار شرایط متفاوتی دارد و مثل بازی قبل نمی‌شود.

دو تیم تاتنهام و لیورپول در لیگ قهرمانان نیز حضور دارند که در گروه های خود در صدر جدول قرار دارند. تاتنهام این هفته توانست رئال را در خانه متوقف کند و لیورپول با هفت گل توانست ماریبور را شکست دهد.

سرمربی لیورپول در ادامه صحبت‌های خود اضافه کرد: تاتنهام در این فصل بهتر از ما عمل کرده است و از نظر کسب نتیجه نیز خوب ظاهر شده و یکی از تیم‌های مدعی در لیگ محسوب می‌شود. تاتنهام بازیکنان خوب زیادی در ترکیب خود دارد و بازی با این تیم سختی‌های زیادی در پی دارد و باید کاملا مراقب باشیم و بتوانیم دست پر از زمین خارج شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج