adexo3
۶۱۸۶۵۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فنونی زاده: دربی بازی لحظه‌ها است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: دربی بازی لحظه‌ها است و هر تیمی که از لحاظ روحی و روانی آماده باشد، برنده می‌شود.

خبرگزاری مهر: مهدی فنونی زاده درخصوص پیروزی استقلال برابر نساجی قائمشهر گفت: مدتها بود استقلال اینطور خوب بازی نکرده بود. آنها بدون استرس و با ارائه یک بازی شناور توانستند تیم خوب و جوان نساجی را شکست داده و به دور بعد جام حذفی صعود کنند. حضور شفر در استقلال تاثیر بسزایی داشته و به طور کامل این تاثیر مثبت را در دیدار برابر نساجی دیدیم.

وی درخصوص دربی هشتادو پنجم که پنجشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد، گفت: این بازی مثل همیشه حساس و پراسترس است. اگرچه پرسپولیس در بالای جدول و استقلال در پایین جدول قرار دارند اما این موضوع تاثیری بر روی این دیدار نخواهد داشت.

فنونی زاده تاکید کرد: جذابیت دربی در این است که نتیجه آن قابل پیش بینی نیست و هر تیمی که از لحاظ روحی و روانی آماده باشد می تواند برنده این دیدار سنتی باشد.

پیشکسوت استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: من چندین بار تجربه بازی در دربی را دارم و می دانم این دیدار چقدر برای هواداران مهم است آنها می خواهند تیمشان بازنده نباشد و این می تواند در روند دو تیم برای دیدارهای بعد تاثیرگذار باشد.

وی تصریح کرد: فشار و استرس این بازی بر روی ساق های بازیکنان کاملا مشهود است و می تواند نتیجه بازی را هم رقم بزند. سرمربیان دو تیم باید بجز مسائل تاکتیکی بر روی مسائل روحی و روانی بازیکنان هم کار کنند تا آنها آماده این دیدار حساس شوند.

فنونی زاده در پاسخ به این پرسش که چه تیمی در این دیدار برنده خواهد شد، گفت: پیش بینی این دیدار سخت است اما امیدوارم استقلال برنده این بازی باشد.

پیشکسوت استقلال درخصوص بازگشت مهدی قائدی به تمرینات آبی پوشان هم گفت: او خطای بزرگی انجام داد البته جوان است و اشتباه در بین جوانان همیشه وجود داشته اما خوشحالم که شفر با درایت خودش، او را بخشید و اجازه داد در تمرینات حضور پیدا کند. قائدی می تواند از این فرصت طلایی استفاده کند و با بازی خوبی که انجام می دهد سرمربی استقلال را مجاب خواهد کرد که از او در ترکیب اصلی استفاده کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج