اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۱۸۷۷۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

«خامس» ستاره‌ای که در بایرن نمی‎درخشد

خامس رودریگس که به عنوان یکی از گران‌ترین خریدهای تاریخ بایرن مونیخ در تابستان به این تیم ملحق شد عملکرد قابل قبولی ندارد.

خبرگزاری مهر: خامس رودریگس، ستاره کلمبیایی در تابستان به عنوان بزرگ‎ترین خرید تیم فوتبال بایرن مونیخ و از رئال مادرید به این تیم ملحق شد. اما با رفتن کارلو آنچلوتی و روی کار آمدن یوپ هاینکس هم نتوانسته تاثیری روی عملکرد او داشته باشد و در واقع تا به حال انتظاری ژرمن‌ها از او داشتند برآورده نشده است.

در دیدار بایرن مونیخ مقابل هامبورگ که بایرن موفق شد به برتری برسد، خامس بین دو نیمه تعویض شد. او که در بازی مقابل سلتیک در لیگ قهرمانان روی نیمکت نشسته بود، در این بازی در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفته بود، اما عمر بازی کردنش ۴۵ دقیقه بیشتر نبود و توماس مولر در ترکیب تیم جانشینش شد.

در ۴۵ دقیقه حضور در تیم، خامس ۴۰ بار لمس توپ داشت، از ۳۱ پاسی که داد ۲۲ پاس سالم بود و ۴ ارسال به داخل محوطه جریمه داشت. این آمار نشان می‌دهد که عملکرد او ضعیف بوده و بدتر این که او حتی یک شوت هم به سمت دروازه نزد و حتی یک بار هم در محوطه جریمه حریف لمس توپ نداشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج