adexo3
۶۱۹۳۴۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جنجال جدید در اردوی یوونتوس

پیروزی قاطع بانوی پیر در هفته نهم سری A ایتالیا تحت تأثیر یک اتفاق جنجالی قرار گرفته است.

خبرگزاری تسنیم: برخی از رسانه‌های ایتالیایی از به وجود آمدن یک جنجال جدید در تیم فوتبال یوونتوس توسط مهاجم آرژانتینی این تیم پائولو دیبالا خبر می‌دهند. دوربین‌های تلویزیونی در جریان بازی شب گذشته (یکشنبه) بانوی پیر در خانه اودینزه که با برتری ۶ بر ۲ یوونتوس خاتمه یافت، صحنه‌ای را شکار کرده‌اند که ظاهراً در آن دیبالا در حال به زبان آوردن لفظی توهین‌آمیز خطاب به سرمربی‌اش ماسیمیلیانو آلگری است.

مهاجم آرژانتینی که موفق به گلزنی نشده بود و تنها یک پاس گل داد، در دقیقه ۶۷ جای خود را به داگلاس کاستا داد که این تصمیم آلگری به مذاق او خوش نیامد. طبق گزارش دو شبکه اسکای اسپورت ایتالیا و رای اسپورت، دیبالا هنگام خروج از میدان در حالی که داشت به آلگری نگاه می‌کرد، به زبان مادری خود به او توهین کرد.

حالا باید دید که باشگاه یوونتوس در واکنش به این حرکت دیبالا چه تصمیمی اتخاذ خواهد کرد اما احتمال مجازات شدن این بازیکن ۲۳ ساله توسط بانوی پیر وجود دارد چرا که فصل گذشته در اتفاقی مشابه، لئوناردو بونوچی، مدافع میان سابق بانوی پیر به دلیل فریاد زدن واژه‌‌ای توهین‌آمیز بر سر آلگری در جریان یکی از بازی‌های یوونتوس، یک جلسه از لیست بازیکنان تیم کنار گذاشته شد.

این نخستین باری نیست که دیبالا به شیوه علنی از تصمیمات آلگری ابراز نارضایتی می‌کند. او فصل گذشته هم یک بار در واکنش به تعویض شدنش، از دست دادن با آلگری که دستش را به سمت او دراز کرده بود، خودداری کرد.

بیانکونری چهارشنبه هفته جاری میزبان اسپال است و به همین دلیل احتمال اینکه دیبالا برای این بازی نیمکت‌نشین شود وجود دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج