adexo3
۶۱۹۸۶۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تبریک کی‌روش به رونالدو و زیدان

در پی انتخاب و معرفی بهترین های فوتبال جهان در مراسم شب گذشته فیفا سرمربی تیم ملی در پیامی کسب عنوان بهترین مربی و بازیکن دنیا را به برنده ها تبریک گفت.

ورزش سه: در شرایطی که شب گذشته بهترین های فوتبال جهان در سال ۲۰۱۷ از سوی فیفا در مراسمی زیبا و دیدنی انتخاب و معرفی شدند کارلوس کی روش در جدیدترین پیام فیس بوکی خود کسب عنوان بهترین مربی و بازیکن دنیا را به زین الدین زیدان و کریستیانو رونالدو شاگردان سابق خود در رئال مادرید و تیم ملی پرتغال تبریک گفت.


تبریک کی‌روش به رونالدو و زیدان

در متن پیام فیس بوکی کارلوس کی روش آمده است:«درود بر کریستیانو رونالدو و زین الدین زیدان که برنده های شایسته بهترین مربی و بازیکن سال 2017 فیفا بودند. با فصلی فوق العاده در رئال مادرید آنها شایسته این عنوان بودند. خوشحالم می بینم رای مربیان و بازیکنان لیگ ایران هم به این انتخاب نزدیک بود و با نتیجه کلی هم خوانی داشت. این نظر شخصی من بود که به این دو نفر رای بدهم آن هم بعد از فصل فوق العاده ای که در 2016-2017 گذراندند، مبارک باشد».

در خبرها آمده بود که کارلوس کی روش در بخش نظرخواهی به عنوان سرمربی تیم ملی ایران به کریس رونالدو و زین الدین زیدان رای داده اشت ضمن این که سیدجلال حسینی نیز به عنوان کاپیتان تیم ملی همین رای را داده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج