۶۲۰۵۸۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

چرا رئال و بارسا در جذب «امباپه» ناکام بودند؟

کیلیان امباپه در حالی سر از پاری‎سن ژرمن درآورد که بارسلونا و رئال مادرید هم برای به خدمت گرفتن او تلاش می‎کردند و در واقع در رقابت با تیم فرانسوی ناکام ماندند.

خبرگزاری مهر: سایت گل گزارشی درباره ناتوانی تیم‎‌های فوتبال بارسلونا و رئال مادرید در جذب کیلیان امباپه در بازار نقل و انتقالات تابستانی دارد. این وب سایت نوشت: اول نیمار، بعد امباپه؛ پاری‎سن ژرمن در ماه آگوست دنیای فوتبال را با جذب نه یکی، بلکه دو نفر از بهترین بازیکنان موجود در بازار نقل و انتقالات به وجد آورد. آن هم در شرایطی که یکی از این دو بازیکن مد نظر بارسلونا و رئال مادرید هم بود.

روز دوشنبه امباپه جایزه پسر طلایی فیفا را برد و بهترین بازیکن جوان دنیا شد. این یعنی باید بیشتر تعجب کنیم که چرا بارسا و رئال او را به خدمت نگرفته‌اند. اخیرا یک ایجنت فوتبال که رابطه خوبی با بارسا دارد مدعی شده این باشگاه می‎توانسته امباپه را به خدمت بگیرد و باید این کار را می‎کرده است. اما در نهایت این تیم حتی زمانی که نیمار جدا شد و پول لازم را داشت هم برای جذب کوتینیو اقدام کرد که موفق هم نبود.

مادرید هم به طور ناگهانی در ماجرای خرید این بازیکن از موناکو عقب‏نشینی کرد. آن هم در شرایطی که در طول پیش فصل این تیم در امریکا تقریبا همه صحبت از این می‎کردند که انتقال امباپه به مادرید قطعی است. این موضوع به اندازه‎ای جدی بود که حتی صحبت فروش گرت بیل برای تامین بودجه لازم برای خرید امباپه هم مطرح شد.

اما تیمی که بدون سر و صدا و در آرامش برای جذب امباپه تلاش می‏کرد پاری‎سن ژرمن بود. در نهایت هم این پیشنهاد دستمزد بهتر تیم فرانسوی بود که باعث شد امباپه آن را انتخاب کند. او در پارک دپرنس سالانه و بعد از پرداخت مالیات، ۱۸ میلیون یورو درآمد دارد. رقمی که اگر رئال می‏خواست برای او بپردازد باید کل ساختار حقوقی باشگاه را تغییر می‌‎داد.

همزمان با این اتفاقات دستمزد مجومی پاریس امباپه را متقاعد کرده بود و خود این بازیکن به سران موناکو گفته بود فقط حاضر است با پاری‏‎سن ژرمن مذاکره کند. شاید هم با خودش فکر کرده او تنها ۱۸ سال سن دارد و هنوز فرصت برای بازی در رئال مادرید و بارسلونا بسیار زیاد است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج