۶۲۲۲۳۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نکونام و یحیی در انتظار استقلال و پرسپولیس

رقابت های جام حذفی طی روزهای پنج شنبه و جمعه پیگیری شد، تا تکلیف تیم های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شود.

ورزش سه: رقابت های جام حذفی در مرحله یک هشتم نهایی برگزار شد و به استثنای دیدار پرسپولیس و بادران که روز ۱۹ آبان ماه برگزار می شود، تکلیف تیم هایی که باید در مرحله یک چهارم نهایی بازی کنند، مشخص شده است.

با برگزاری دیدارهای مرحله یک هشتم تیم استقلال تهران با کسب برتری 2 بر1 برابر نساجی مازندران، گسترش فولاد با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل اکسین، خونه به خونه با برتری در ضربات پنالتی مقابل سیاه جامگان، صنعت نفت با پیروزی 2 بر 1 مقابل داماش گیلان، تراکتورسازی با کسب پیروزی پر گل 5 بر 2 مقابل فجرشهید سپاسی، ایران جوان با پیروزی 2 بر 1 مقابل گل ابریشم و در نهایت استقلال خوزستان با کسب پیروزی 2 بر 1 مقابل ملوان بندرانزلی انزلی به مرحله بعدی رقابت ها راه یافته اند. ضمن اینکه دیدار بادران مقابل پرسپولیس روز 19 آذرماه برگزار می شود.

طبق صحبت های سعید فتاحی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ، قرعه کشی مسابقات مرحله یک چهارم نهایی کمتر از ۲ هفته دیگر برگزار می شود، تا مشخص شود چه تیم هایی باید به مصاف هم بروند. در مرحله قبلی قرعه کشی در برنامه نود و با حضور نماینده تیم های حاضر در مسابقات به صورت زنده روی آنتن صدا و سیما رفت ولی در مورد نحوه قرعه کشی مرحله یک چهارم هنوز تصمیمی به صورت قطعی اتخاذ نشده است.

از تیم هایی که سابقه قهرمانی در این رقابت ها را دارند، تنها تراکتورسازی و استقلال جواز حضور به مرحله بعدی رقابت ها را به دست آورده اند و پرسپولیس هم از شانس زیادی برای برتری مقابل بادران برخوردار است. بسیاری از تیم های لیگ برتری در مراحل قبل توسط تیم های کم نام ونشان تر از گردونه رقابت ها خارج شدند و حالا کار برای نام های بزرگ باقی مانده ساده تر از قبل شده است؛ البته به شرطی که با قرعه مناسبی روبرو شوند.

برخورد احتمالی استقلال به برنده دیدار بادران و پرسپولیس که به احتمال زیاد شاگردان برانکو ایوانکوویچ هستند، استقلال در مقابل تراکتورسازی و خونه به خونه به سرمربیگری جواد نکونام در مقابل تیم سابقش می تواند دیدارهای جذاب مرحله بعدی مسابقات باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج