adexo3
۶۲۲۶۲۰
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

با حذف پرسپولیس و استقلال، پیکان و پارس به آسیا می روند

کمیته اجرایی لیگ قهرمانان آسیا در مورد حذف نمایندگان کشورهای مختلف بابت بدهی و عدم تسویه با طلبکاران خود، یک قانون جدید تدوین کرده است.

خبرورزشی: کمیته اجرایی لیگ قهرمانان آسیا در مورد حذف نمایندگان کشورهای مختلف بابت بدهی و عدم تسویه با طلبکاران خود، یک قانون جدید تدوین کرده است. با قانون جدید، هر باشگاهی که از لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ کنار می رود، باید باشگاه دیگری از سوی فدراسیون فوتبال آن کشور به کمیته اجرایی لیگ قهرمانان آسیا معرفی شود. البته این باشگاه باید در حال حاضر بین رده های اول تا هشتم لیگ آن کشور باشد.

اگر بنا را بر این بگیریم که استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی و نفت تهران از لیگ قهرمانان آسیا بابت بدهی های خود کنار بروند و حذف شوند، باید فدراسیون 4 نماینده دیگر که بدهی های بین المللی و شکایت های سنگین ندارند را به آسیا معرفی کند.

اخبار زیادی در این مورد به گوش می رسد. گویا در صورت حذف این ۴ نماینده فعلی ما که مجوز حضور در فصل آتی لیگ قهرمانان را در اختیار دارند، تیم های پارس جنوبی جم، پیکان، پدیده، فولاد، سایپا، صنعت نفت آبادان و ذوب آهن شانس های مهم برای رسیدن به آسیا خواهند بود!

تنها پرسپولیس از جمع 4 نماینده فعلی ایران در لیگ قهرمانان 2018 در میان 8 تیم نخست جدول رده بندی حضور دارد و از این رو، شانس تیم های دیگر برای آسیایی شدن بسیار بیشتر به نظر می رسد. با این حساب اگر پارس جنوبی جم و پیکان راهی لیگ قهرمانان آسیا شدند، زیاد تعجب نکنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرهاد

      خیلیم خوب حداقل پارس جنوبی باشگاه داری رو به بقیه داره نشون میده تیم ساحلی بزرگسالان قهرمان شده امید ساحلی قهرمان شده چمن لیگ برتر اول هستند به این میگن برنامه ریزی درست بخدا تو لیگ قهرمانان آسیا هم بهترین گزینه پارس جنوبی جم هست

      پاسخ ها

      • عاشق طارمی

        ایول

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج