۶۲۳۶۵۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

شاعري روي نيمكت آبي

۱۰ مهر سال جاري بود كه وينفرد شفر به عنوان سرمربي جديد استقلال با اين تيم قرارداد بست.

روزنامه قانون: ۱۰ مهر سال جاري بود كه وينفرد شفر به عنوان سرمربي جديد استقلال با اين تيم قرارداد بست. از همان روزها، زمزمه‌هايي درباره دستياران او به گوش مي‌رسيد اما در طول يك ماهي كه او سرمربي استقلال بوده، هرگز تصميم قطعي درباره دستيارانش نگرفته است. او كه در روزهاي ابتدايي تصميم گرفته بود با سيروس دين‌محمدي و بيژن طاهري كار را آغاز كند، در نهايت و پس از انتشار شايعات فراوان، رضايت داد كه طاهري دستيارش شود اما دين‌محمدي را نپذيرفت. از طرفي اين سرمربي آلماني تصميم گرفت ساشا شفر را به عنوان آناليزور اصلي استقلال انتخاب كند.

حضور پسر سرمربي استقلال در اين تيم، موجي از انتقادات را در پي داشت اما هواداران اين تيم تصميم گرفتند با توجه به اوضاع نامناسب آبي‌ها در جدول‌ رده‌بندي به اين اعتراضات ادامه ندهند. اما شفر يك اقدام جالب نيز انجام داده، او نه‌تنها دستياري براي خودش انتخاب نمي‌كند بلكه دستياران خود را نيز بركنار مي‌كند. ماجراي جدايي ميك‌مك درموت، مربي ايرلندي استقلال كه همراه با عليرضا منصوريان به اين تيم آمد، در روزهاي گذشته مطرح بود اما وقتي جدي‌تر شد كه اين مربي روز گذشته به باشگاه استقلال رفت و از مسئولان خواست تا تكليف او را روشن كنند. در اين باره شنيده‌ايم كه ميگوئل كولي، دستيار پيشين شفر در تيم‌ملي جاماييكا، دليل اصلي جدايي ميك‌مك درموت است. در واقع باشگاه استقلال به شفر اجازه نداده كه او دو دستيار خارجي داشته باشد و همين موضوع، سبب شده سرمربي آبي‌ها، قيد درموت را بزند. كولي ۳۵ ساله كه عمر بازيگري كوتاهي نيز داشته، علاوه بر مربيگري، شعر نيز مي‌سرايد و در سال ۲۰۱۲ جايزه ملي شعر جاماييكا را گرفته است. به هر ترتيب باشگاه استقلال اقدامات لازم را براي حضور اين مربي در تهران انجام داده و ميگوئل كولي، فردا قرارداد خود را با استقلال نهايي خواهد كرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج