adexo3
۶۲۳۹۲۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

انگیزه ویژه عباس‌زاده: به من نگاه کن آقای برانکو

«سخت‌ترین کار دنیا» از نگاه محمد عباس‌زاده، بازی کردن در مقابل پرسپولیس است.

آی‌اسپورت: «سخت‌ترین کار دنیا» از نگاه محمد عباس‌زاده، بازی کردن در مقابل پرسپولیس است. اتفاقی که هرگز رخ نداده و عصر امروز برای اولین بار به وقوع خواهد پیوست. او در صفحه اینستاگرام‌اش، از مشقت‌های رویارویی با تیم محبوب نوشته اما در عین حال، از اراده انجام بهترین بازی ممکن در برابر این تیم نیز پرده برداشته است.
قرمزهای تهران، خاطرات چندان خوشحال‌کننده‌ای از تقابل با مهره‌های سابق‌شان در لیگ برتر ندارند و به نظر می‌رسد عباس‌زاده نیز به تلخی این خاطره‌ها اضافه کند. او در لیگ سیزدهم، بهترین گلزن پرسپولیس بود. یک پدیده تمام‌عیار که زیر نظر دایی ستاره شد و ناگهان جای سیدصالحی را در نوک حمله ترکیب اصلی گرفت. گل‌های تماشایی و شادی‌های آکروباتیک تماشایی‌تر، از عباس‌زاده یک بازیکن محبوب برای سکوها ساخته بودند. او به سرعت برق ستاره شد اما با اولین باد، در مسیر فراموشی قرار گرفت. وقتی شهریار از باشگاه کنار گذاشته شد، ستاره بخت او نیز در پرسپولیس افول کرد. بی اعتقادی حمید درخشان به اضافه یک مصدومیت طولانی، محمد را در سخت‌ترين شرايط ممكن قرار دارد. بعد از پايان اين مصدوميت، عباس‌زاده زير نظر برانكو تمرين می‌كرد اما پرفسور حاضر نبود او را حتی براي چند دقيقه آزمايش كند.
مهاجم شمالی به قائمشهر برگشت. به قولی كه به خودش داده بود عمل كرد. ۲۴ گل به ياد هادی براي نساجی زد و دوباره، شاگرد شهريار شد. گل و شادی جنجالی‌اش به استقلال، فرصتی براي دلربایی دوباره از پرسپوليسی‌ها بود. اتفاقی كه شايد با گلزنی و شادی نكردن در مسابقه امروز نيز تكرار شود. انگيزه بزرگ او، ثابت كردن توانایی‌هايش به برانكو ايوانكوويچ است. او برای بازگشت به تيم محبوب، بايد برانكو را متقاعد كند و برای متقاعدكردن برانكو، بايد نشان بدهد كه توانايی عبور از دفاع منسجم پرسپوليس را دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج