adexo3
۶۲۴۴۷۴
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

دلیل ناراحتی مربی ایرلندی از رحمتی چه بود؟

دلیل ناراحتی مربی پیشین استقلال از دروازه‌بان آبی‌پوشان مشخص شد.

خبرگزاری تسنیم: پس از جدایی میک مک درموت، مربی ایرلندی استقلال، او در صفحه شخصی‌اش پست کنایه‌ آمیزی گذاشت که خطابش به مهدی رحمتی بود. دلیل ناراحتی میک از دروازه‌بان استقلال به رفتار او در آخرین روز حضورش در تمرین باز می‌گردد. زمانی که میک با لباس شخصی در محل تمرین حضور پیدا کرد تا با اعضای تیم خداحافظی کند، رحمتی رفتار سردی با مربی پیشین آبی‌پوشان داشت تا میک هم ناراحتی خود را در صحفه شخصی‌اش بروز دهد.

دلیل اختلاف میک و رحمتی به چند ماه پیش بازمی‌گردد. میک در روزهایی که استقلال نتیجه نمی‌گرفت، به علیرضا منصوریان پیشنهاد داد که از سیدحسین حسینی درون دروازه استفاده کند. زمانی هم که منصوریان کنار رفت و میک مک درموت در بازی استقلال برابر سپیدرود هدایت آبی‌پوشان را برعهده گرفت، رحمتی به همراه مجتبی جباری همچنان از حضور در تمرینات محروم ماندند.

وقتی به میک گفتند که رحمتی باید به تمرینات بازگردد، او با این پیشنهاد مخالفت کرد و گفت دروازه‌بانی به نام حسینی را دارد و لزومی به استفاده از رحمتی نمی‌بیند. از همین جا کلید اختلافات این دو زده شد تا پس از مدت‌ها و با جدایی میک از استقلال، اختلافات نمایان شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خاسر

      عجب مربی با اقتداری بود،عمرورزشی رحمتی رو به پایان است وبایدبپذیرد دیگه مثل گذشته نیست و بعلت سن بالا بدن دیگه ان واکنش زمان جوانی را ندارد خودش کنار برود این بنفع استقلال خواهد بود که مهمترینش خروج ازایجاد تنش وحاشیه توسط خوداقای رحمتی خواهدبود.

    • بدون نام

      نمیدونم چرا هرکس از استقلال جدا میشه با رحمتی مشکل داره. ... چرا آدم باید اینهمه شخصیتش بد باشه....

    • رضا زارع از شیراز

      فکر کنم خودتون کامنت میزارید واسه پستاتون. ..چون همیشه کامنت مخالف رو تائید نمیکنید. ...مطمئنم کامنتم تائید نمیشه ولی همه میشناسنتون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج