۶۲۴۶۴۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

امامعلی: از اعتماد جلالی سود خواهم برد

بازیکن جوان تیم مجید جلالی با حضوری موفق برابر سپاهان توانست گل سه امتیازی تیمش را به ثمر برساند و پیکان را به هفتمین برد پیاپی برساند.

ورزش سه: فراز امامعلی، چهره‌ی ویژه‌ی دیدار سپاهان و پیکان بود که به بهترین شکل ممکن از اعتماد مجید جلالی سود برد و توانست در جدال برابر شاگردان زلاتکو کرانچار با گلش این تیم را به سه امتیاز ارزشمند برساند.

او در خصوص دیدار برابر سپاهان گفت: بازی خیلی سختی بود و پیش بینی نمی‌کردیم سپاهان برابر ما اینگونه بازی کند. نیمه دوم سعی داشتیم دفاع کنیم و گل نخوریم که خداراشکر در یک ضد حمله گل زدیم و سه امتیاز را هم گرفتیم. سپاهان فوق العاده بازی کرد و گردش توپ بیشتر دست آنها بود و با آرامش خاصی که داشتیم موفق شدیم سه امتیاز هم به دست آوریم. اکثر بازی‌های لیگ برتر اینگونه است و من هم خوشحالم که آخرین موقعیت را وارد دروازه سپاهان کردم تا به صدر جدول نزدیک تر شویم.
امامعلی در مورد اعتماد مجید جلالی که باعث شده جوانان پیکان در این فصل بدرخشند، گفت: برنامه آقای جلالی اینگونه است و بازیکنان هم خیلی خوب پیش می‌روند. کادرفنی پیکان فوق العاده قوی است و فیلم‌های بازی ها را آنالیز می‌کنند. در مجموع موقعیت‌ خوبی در این بازی سخت برای من بود. این اولین بازی است که در ترکیب حضور داشتم و اگر نظر کادرفنی مثبت باشد، امیدوارم جانشین خوبی برای مرتضی آقاخان که اخیرا مصدوم شده باشم. بهترین بازی را برای تیمم به نمایش می‌گذارم و آرزو می‌کنم که مصدومان تیم هر چه زودتر برگردند چون جای خالی شان به شدت احساس می‌شود. بختیار رحمانی، مهران موسوی و مرتضی آقاخان بازیکنان کلیدی ما هستند و برایشان آرزوی سلامتی دارم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج