adexo3
۶۲۵۵۰۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دنی آلوز: پیوستن به پاری سن ژرمن منطقی‌تر بود

دنی آلوز گفت فاکتورهای مختلفی وجود داشته تا او پاری سن ژرمن را به منچسترسیتی ترجیح دهد.

طرفداری: دنی آلوز پس از کسب دوگانه با یوونتوس و راهیابی با این تیم به فینال لیگ قهرمانان، تابستان در حالی که به نظر می رسید قطعا به منچسترسیتی می پیوندد، ناگهان قراردادش را با پاری سن ژرمن امضا کرد. وی در مصاحبه ای با fourfourtwo شرکت کرد:

البته، من خیلی مشتاق بودم تا دوباره با پپ گواردیولا کار کنم. با تمام وجود می خواستم این کار را انجام دهم و به دیگر پیشنهادات فکر نمی کردم. یک فصل پیش از آن، با علاقه شخصی خودم و اشتیاقم همین کار را کردم و بدون در نظر گرفتن سایر موقعیت ها، خیلی زود به یوونتوس پیوستم اما خانواده ام با این تصمیم راحت نبودند. پیدا کردن پرواز از تورین به بارسلونا برای دیدن فرزندانم آسان نبود. همچنین برای همسرم سخت بود بتواند کار مناسب پیدا کند و در تورین برای او به اندازه کافی کار وجود نداشت.

دنی آلوز: پیوستن به پاری سن ژرمن منطقی‌تر بود

مسائل زیادی بود که باید آنها را در نظر می گرفتم و با توجه به همه آنها، به پاری سن ژرمن پیوستم. گواردیولا بالاتر از هر چیز، دلیل اصلی من برای پیوستن به منچسترسیتی بود. در نهایت یک موقعیت خوب به وجود آمد تا در پاری سن ژرمن با چند دوست خوبم هم تیمی شوم. همچنین پاریس شهر باور نکردنی است و باشگاه پتانسیل بالایی دارد. می دانم می توانم به این تیم کمک کنم.

احساس کردم پیوستن به پاری سن ژرمن نسبت به منچسترسیتی منطقی تر است اما این چیزی از احترام و علاقه من به پپ گواردیولا کم نمی کند و دوست دارم در آینده در لیگ برتر هم بازی کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج