اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۲۵۶۲۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

روز خاص مسی برابر حریف محبوبش

مهاجم بارسلونا در دیدار شنبه شب می‌تواند برابر سویا، حریف محبوبش یک رکورد خاص را به نام خود ثبت کند.

ایسنا: ‌به نقل از آس، بارسلونا شنبه در هفته‌ یازدهم لالیگا در نوکمپ به مصاف سویا می‌رود. لیونل مسی برای ششصدومین بار پیراهن بارسلونا را خواهد پوشید. دوران درخشان مهاجم آرژانتینی از ۱۶ اکتبر سال ۲۰۱۴ آغاز و نام او در کتاب‌های تاریخ فوتبال ماندگار شد. با این حال هنوز عنوان‌های زیادی برای نوشتن از او باقی‌ مانده است.

مهاجم مستعد بارسلونا آمار قابل توجهی برابر سویا دارد. او در ۳۰ بازی ۲۹ بار دروازه‌ این تیم را باز کرده است (۲۳ گل در ۲۱ بازی در لالیگا). سویا تیمی است که برای نخستین بار اشک مسی را درآورد (حذف از کوپا دل ری ۲۰۱۰). این تیم از جنبه دیگر برای مهاجم بارسلونا خاص است. او توانست برابر سویا رکورد تلمو سارا را در لالیگا بشکند (مسی در آن شب به رکورد ۲۵۳ گل رسید). در ۵۵۹ بازی خود ۵۲۳ گل به ثمر رسانده است ( میانگین ۰.۸۷ گل در هر بازی).

آمار بد سویا در نوکمپ ممکن است امشب نیز ادامه‌ پیدا کند و مسی بتواند دوباره در این بازی بدرخشد. این تیم در ۱۱ بازی اخیرش در ورزشگاه شهر بارسلونا ۳۳ بار دروازه‌اش باز شده است و تنها توانست پنج بار برابر بارسا گلزنی کند. سویا ۱۰ شکست و یک تساوی را به ثبت رساند. آنها می‌توانند امشب این رکورد بد را پایان دهند و علاوه بر این که شرایط خود را در جدول بهبود بخشند، رقابت در لالیگا را نیز جذاب‌تر کند (بارسلونا با ۲۸ امتیاز صدرنشین است و نزدیک‌ترین رقیبش والنسیا ۲۴ امتیاز است. این‌ در حالی است که رئال مادرید با هشت امتیاز اختلاف در جایگاه سوم قرار دارد).

حال باید دید مسی می‌تواند در شب خاص خود پیروزی تیمش را رقم بزند یا سویا علاوه بر فراموش کردن گذشته به جذاب‌تر کردن رقابت در لالیگا کمک می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج