adexo3
۶۲۶۱۹۵
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

واکنش شجاع به خبر محرومیتش

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به محرومیتش به خاطر اتفاقات دربی واکنش نشان داد.

خبرگزاری فارس: شجاع خلیل‌زاده در خصوص محرومیت یک جلسه‌ای‌اش توسط کمیته انضباطی به دلیل اتفاقات دربی ۸۵ گفت: واقعا از شنیدن خبر محرومیتم خنده‌ام گرفت. داریوش شجاعیان در آن صحنه من را هل داد و من هم مثل خود او این بازیکن را هل دادم اما او که من را هل داد محروم نشد و من که پاسخ حرکت او را دادم، محروم شدم! من نمی‌دانم که مسئولان کمیته انضباطی چطور و با چه استدلالی اینطور رای می‌دهند.

وی ادامه داد: واقعا دلیل محرومیتم را نمی‌دانم و از زمانی که این خبر را شنیدم، فقط می‌خندم. آنها می‌خواستند یک بازیکن استقلال را محروم کنند و برای اینکه کسی را ناراحت نکنند، من را هم محروم کردند. جالب است بدون اینکه من را به کمیته انضباطی بخواهند و حرف‌هایم را بشنوند اینطور رای دادند.

مدافع تیم پرسپولیس در خصوص اینکه آیا احتمال محروم شدنش را می‌داد یا نه، افزود: باور کنید حتی یک درصد هم فکر نمی‌کردم محروم شوم چون کاری نکرده بودم که محرومم کنند. یکی به من بگوید که من چه کاری انجام دادم که محرومم کردند؟ به هر حال فوتبال است و از این اتفاقات در آن رخ می‌دهد. بدون اینکه من را بخواهند حکم علیه من صادر کردند و واقعا نمی‌دانم چه بگویم اما فقط می‌گویم این رای عادلانه نیست.

خلیل‌زاده در پایان تصریح کرد: جالب است یک بازیکن می‌خواهد داور را کتک بزند اما او را توبیخ می‌کنند و من که فقط از خودم دفاع کردم را محروم می‌کنند. آقایان در کمیته انضباطی دربی را چطور دیدند. بیایند با من بازی را ببینند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا هم خنده داره.
      حالا اگر پیام صادقیان بود جای غفوری 6ماه محرمش میکردند.واقعا که....

    • بدون نام

      بازم رای به نفع استقلال انگار می ترسن عادلانه رای صادر کنن

    • بدون نام

      واقعا درست میگه...اگرقانونوبخان درست اجراکنندبایدچهارپنج بازیکن کیسه ،ک توکل بازی داشتن اعتراض میکردن وب سینه داورزدن بایدمحروم میکردن...ولی اینا ازاینکه طرفدارای کیسه ب پرسپولیسی بودن محکومشون کنند میترسند..واسه همین اینجوری حکم دادن

    • فرهاد رنجبر

      از اینکه ناعادلانه ست شکی نیست. اما تو هم خوب آتو دستشون میدی و جنجال و حاشیه کم نداری. یه کم از محمد انصاری یا سید جلال یاد بگیر.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سرخسرو حیدری شکست خبری از محرومیت نیس

    • مجید فتاح

      اخه نمیدونم این لنگی ها چطور اینقدر پر رو هستن اولا زکی پور بخاطر حرکتش کارت گرفت دوما خلیل زاده هم بجز هول دادن به شجاعیان لگد زد ولی چطور میشه هردو تماشاگرها فحاشی کردن هردوتا به بازیکن حریف اشیا پرتاپ کردن بعد یکی جریمه نقدی میشه یکی محروم میشه البته بار اول هم نیست دربی قبلی هم دو بازیکن با هم درگیر شدن جالب اینجاست سید مهدی داشت نگاه میکرد سید جلال هرکاری میکردن ول کن ماجرا نبود بعد
      جلال یک جلسه محروم شد سید مهدی چهار جلسه والا خجالت داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نخیر شما پرتاب اشیا،زخمی شدن سر عکاس ،فحاشی و هزار تاااااا کار دیگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج