۶۲۶۲۲۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیش بازی چلسی - منچستریونایتد

دو تیم چلسی و منچستریونایتد، امروز در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

ورزش سه: دو تیم چلسی و منچستریونایتد، امروز در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت. حساس ترین تقابل این هفته لیگ برتر بین تیم‌های رده دوم و چهارم لیگ برگزار خواهد شد. جدا از اینکه دو تیم عملکرد در بین ۴ تیم برتر لیگ هستند، تقابل آنها همواره و بدون توجه به آمادگی شان در طول فصل جذابیت خاص خود را داشته است.

ژوزه مورینیو، در دو مقطع هدایت چلسی را برعهده داشت و حالا با منچستریونایتد به استفموردبریج بازخواهد گشت، ورزشگاهی که معمولا با دیگر تیم‌ها در آن به موفقیتی نمی‌رسد و همواره ناکام بوده است. او از چند هفته قبل، جنگ روانی را با هم‌های خود، آنتونیو کونته آغاز کرده است.آقای خاص، صحبت‌های کونته درباره مصدومین تیمش را هدف قرار داد و کونته نیز پاسخ او را به شکل تندی داد تا حالا تقابل این دو در دیدار امروز به اوج جذابیت خود برسد.

قهرمان فصل گذشته از ابتدای فصل، ۳ شکست و ۱ تساوی کسب کرده و با ۱۹ امتیاز در رده چهارم است.در حقیقت چلسی در حد و اندازه انتظارات ظاهر نشده و به نظر می‌رسد بیشتر شدن تعداد رقابت ها، کار آنها را دشوار کرده است. منچستریونایتد اما عملکرد خوبی از ابتدای فصل داشته و نزدیک ترین تعقیب کننده سیتی است. هر چند که از آنها به خاطر بعضی دیدارها مثل دیدار با لیورپول که دفاعی بازی کردند انتقاد می‌شود ولی تیم مورینیو معمولا نتایج دلخواهش را کسب می‌کند.

در ۶ دیدار اخیر دو تیم، ۳ پیروزی برای چلسی به دست آمده و یونایتد تنها ۱ برد کسب کرده و دو دیدار دیگر با تساوی همراه بوده است. کونته برای این دیدار ویکتور موزس را در اختیار ندارد و حضور کانته و آسپیلی کوئتا هنوز مشخص نیست. در آن سو، حضور فلینی و روخو هنوز مشخص نشده ولی ماکیل کریک و پل پوگبا به این بازی نرسیدند.

ترکیب احتمالی

پیش بازی چلسی - منچستریونایتد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج