۶۲۹۸۵۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اکدال: صعود سوئد به جام جهانی قطعی نیست

هافبک تیم ملی سوئد به هم‌تیمی‌هایش هشدار دارد؛ ایتالیا می‌تواند در ورزشگاه سن‌سیرو تیمی متفاوت باشد.

خبرگزاری تسنیم: تیم‌های ملی فوتبال سوئد در حالی فردا شب (دوشنبه) در دور برگشت از مرحله پلی‌آف اروپایی راهیابی به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در ورزشگاه سن‌سیروی شهر میلان به مصاف میزبان خود، ایتالیا می‌رود که بازی رفت دو تیم به برتری یک بر صفر شاگردان یان اندرسون انجامید.

آلبین اِکدال، هافبک تیم ملی سوئد در گفت‌وگو با شبکه رادیویی «TMW» ایتالیا گفت: قطعاً ما بخت اول صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ نیستیم چون در بازی رفت تنها با نتیجه یک بر صفر پیروز شدیم و ایتالیا در سن‌سیرو تیم متفاوتی است. آتزوری در بازی رفت موقعیت زیادی روی دروازه ما خلق نکرد و صادقانه بگویم که فکر می‌کردم با ایتالیایی قدرتمندتر روبه‌رو شویم، اما در بازی دوشنبه شب اوضاع می‌تواند تغییر کند.

وی افزود: رقبا نسبت به ما هجومی‌تر بازی می‌کنند، اما ما در دفاع مستحکم هستیم. همان‌طور که جو ورزشگاه فرندز آره‌نا در پیروزی ما در بازی رفت خیلی تأثیرگذار بود، جو ورزشگاه سن‌سیرو هم می‌تواند ایتالیا را بالا بکشد. به هر حال می‌دانم که گلزنی در سن‌سیرو چه حسی دارد.

اکدال که سابقه بازی برای تیم‌های ایتالیایی یوونتوس، سیه‌نا و بولونیا را دارد، در پیروزی ۴ بر یک کالیاری مقابل اینتر در ماه سپتامبر ۲۰۱۴ در ورزشگاه سن‌سیرو برای کالیاری هت‌تریک کرد.

هافبک فعلی هامبورگ درخصوص تجربه بازی‌اش در فوتبال باشگاهی ایتالیا هم اظهار داشت: از هفت سال حضور در فوتبال ایتالیا چیزهای زیادی آموختم و به لطف سری A به عنوان بازیکن پیشرفت کردم.

وی درباره داوری بازی رفت هم خاطرنشان کرد: در ایتالیا در مورد داوری خیلی صحبت می‌شود، بیشتر از آلمان و سوئد. شاید داور بازی رفت (جونیت چاکر ترکیه‌ای) کمی مدارا کرد، اما به هر حال این هم جزیی از فوتبال است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج