اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۳۰۴۱۳
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

«مسی» مهره گم شده پازل تیم ملی اسپانیا

لیونل مسی و تیم ملی فوتبال اسپانیا هر دو رویاها و اهدافی دارند که اگر با هم همکاری می‎کردند هر دو خیلی سریع‌تر و راحت‌تر به رویاهایشان می‎رسیدند.

خبرگزاری مهر: روزنامه هواداری تیم فوتبال بارسلونا، اسپرت، در گزارشی به بازی تیم‌های فوتبال اسپانیا و آرژانتین مقابل حریفانشان پرداخته است.

این روزنامه در گزارشش نوشت: برای اولین بار بعد از پایان مسابقات راهیابی به جام جهانی روسیه دو تیم آرژانتین و اسپانیا مقابل حریفانی به میدان می‌روند. هر دو هم هدف مشترکی دارند و می‌خوهند فرم ایده‎آلشان را پیدا کنند تا بتوانند قهرمان جام جهانی روسیه شوند.

خولن لوپتگی بازیکنان ثابتی دارند که حدودا ۱۶ نفر هستند و بعید است اسامی‎شان تا بازی‌های سال ۲۰۱۸ تغییری کند. خط دفاعی و دروازه تقریبا قطعی شده، در خط میانی به خاطر ترافیک بازیکنان با استعداد تردیدهایی وجود دارد، بازیکنان کلاسیکی مانند سیلوا و اینیستا حالا در کنارشان رقبایی مانند تیاگو، آسنسیو و ایسکو را می‎بینند. اما در این قسمت از زمین تنها به ۳ بازیکن نیاز است و بازیکنانی مانند بوسکتس و کوکه هم عملکردی دارند که می‌توان از آن‌ها در این بخش از زمین استفاده کرد. در خط حمله هم هنوز همه چیز قطعی نیست و باید دید تا ماه ژانویه تکلیف کاستا چه خواهد شد. بازیکنی که در ترکیب اصلی خواهد بود یا او است، یا آلوارو موراتا. بزرگ‎ترین مشکل برای لوپتگی به هر حال در خط میانی است. جایی که توپ باید به گردش در بیاید و موقعیت‌های از آنجا خلق شوند.

اما به نظر شما اگر مسی در تیم ملی اسپانیا بازی می‎کرد چه نقشی در این تیم داشت؟ در واقع او همان مهره گم شده تیم ملی اسپانیا است. بازیکنی که توپ را به خوبی به گردش در می‎آورد و مالکیت توپ را هم به خوبی حفظ می‎کند.

او در جام جهانی انگیزه خوبی برای رسیدن به موفقیت دارد. شامپائولی یکی از بهترین تیم‌ها با بهترین بازیکنان تاریخ را در اختیار دارد که البته برای راهیابی به بازی‌های روسیه سختی زیادی متحمل شدند. تنها مشکل این است که مسی آن شریک مناسبی که باید داشته باشد را ندارد.

مسی به نظر در آن تیم مشکل بزرگی دارد و آن هم این است که باید خودش برای خودش موقعیت ایجاد کند و خودش هم آن را تبدیل به گل کند. این یک فرض محال است؛ اما اگر مسی در تیم ملی اسپانیا بازی می‎کرد، هم مشکل اسپانیا حل می‎شد و هم خود مسی که در رویای قهرمانی در جام جهانی و رسیدن به جام با تیم ملی کشورش به سر می‎برد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد ایوبی

      به نظر من تیم ملی اسپا نیا هیچ کمبودی در خط هافبک نداره ایسکو خوش بهترینه و کنارش اینستا هست

      پاسخ ها

      • ظاهرشاه حسن زاده

        ببخشید محمد آقا لیونل مسی هافبک نیست .همه کاره یک تیمه

    • ظاهرشاه حسن زاده

      ببخشید محمد آقا لیونل مسی هافبک نیست.همه کاره یک تیم است...

    • محمد ایوبی

      این مسی همه کاری شما تو تیم ملی ارژانتین هیچ کاره ایی بیش نیست تو بارسلونا هم اگر چند وقتی توپ طلا میگرفت از صدقه سری ژاوی و اینستا بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        رونالدو چی داداش رونالدو با قهرمان شدن رعال در چمپیوز لیگ
        توپ طلا میگیرد تیم رعال با بازی ۱۲ نفر با اشتباه داوری قهرمان می شود
        و آخر هم توپ طلا رو به رونالدو میدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج