adexo3
۶۳۰۹۳۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

چرا پدیده، مجوز حرفه‌ای و ملی نگرفت؟

مدیرعامل باشگاه پدیده مشهد دلایل نگرفتن مجوز ملی توسط این باشگاه را توضیح داد.

ایسنا: محمدرضا کریمویی، مدیرعامل باشگاه پدیده مشهد درباره کسب نکردن مجوز حرفه‌ای و همچنین مجوز ملی توسط باشگاهش، اظهار کرد: برای کسب مجوز حرفه‌ای مسائلی نظیر بحث‌های مالی و همچنین مباحث حقوقی مطرح می‌شود. همچنین باشگاه باید کاملا مرتبط با فوتبال باشد. در قضیه ملی این بحث‌ها کمی کمرنگ‌تر است و حوزه‌ای زیرساختی باشگاه‌ها نظیر بحث‌های مالی، حقوقی و سازمانی باید توسط هر باشگاهی تکمیل شود. دو مورد نقض از باشگاه پدیده باعث شد که ما نتوانیم مجوز ملی را کسب کنیم. این دو مورد شامل قرارداد پدیده با ورزشگاه‌ها و همچنین نداشتن طرح تخلیه ورزشگاه‌ها بود. علی‌رغم این که ما سال‌ها است در ورزشگاه ثامن بازی می‌کنیم اما قراردادی با این ورزشگاه نداریم و توافق ما در هر جلسه، صورت جلسه می‌شود. همچنین عملیات تخلیه ورزشگاه‌ها نیز بر عهده متصدیان خود ورزشگاه است اما باشگاه‌ها باید این طرح را دریافت کنند.

کریمویی ‌اضافه کرد: بیش از ۱۰۰ مورد دیگر بود که باشگاه پدیده موفق شده بود آنها را تکمیل کند و به فدراسیون ارائه دهد و تنها این دو مورد باعث شد که دست ما از کسب مجوز ملی کوتاه بماند. امیدواریم با تکمیل این دو مورد، موفق شویم تا بهمن ماه مجوز ملی را کسب کنیم. البته نام باشگاه پدیده، موسسه فرهنگی - ورزشی است که باید آن را به سهامی خاص تبدیل کنیم. درباره مسائل مالی نیز مشکلات زیادی نداریم و بدهی‌های ما بسیار کم و قابل پرداخت است.

مدیرعامل باشگاه پدیده در مورد نزدیک شدن فصل نقل‌ و انتقالات و جذب بازیکنان مورد نیاز، بیان‌ کرد: ما تیم خوبی داریم، بازیکنان شایسته‌ای در تیم، توپ می‌زنند و تاکنون کادر فنی لیست خاصی به ما ارائه نداده است. در این فصل ترجیح ما این بوده که از بازیکنان خارجی کمتر استفاده کنیم اما اگر کادر فنی از ما بخواهد که بازیکنان خارجی را جذب کنیم، فرایند آن را طی خواهیم کرد.

او در پایان درباره دیدار مهم هفته‌ آینده تیمش برابر پرسپولیس گفت‌: پارسال در ورزشگاه آزادی با چهار گل به پرسپولیس باختیم و این نتیجه‌ حالا حالاها در ذهن من می‌ماند. امسال تیم بهتری داریم و تعداد گل‌های زده ما و همچنین تعداد بازیکنان ما در صدر جدول بهترین بازیکنان، نشان دهنده این قضیه است. شرایط تیم بسیار خوب است و می‌خواهیم همان طور که استقلال را در ورزشگاه آزادی شکست دادیم، مقابل پرسپولیس نیز نتیجه‌ رضایت بخشی بگیریم و دست پر به مشهد باز گردیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج