adexo3
۶۳۱۰۹۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

عدم رعایت فیرپلی مالی توسط پاری‎سن ژرمن

روزنامه اکیپ و مطبوعات فرانسوی گزارش دادند که پاری‎سن ژرمن باید ۷۵ میلیون یورو بودجه تامین کند تا فیرپلی مالی یوفا رعایت شود.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال پاری‎سن ژرمن مجبور است تا پایان فصل جاری ۷۵ میلیون یورو به بودجه‎اش اضافه کند و در غیر این صورت قانون فیرپلی مالی برایش دردسرساز می‎شود.

روزنامه فرانسوی اکیپ در گزارشی از شرایط بد مالی این تیم از نظر فیرپلی مالی یوفا گزارش داده است. در این گزارش آمده تیم اونای امری قانون یوفا را زیر پا گذاشته است.

در ماه سپتامبر یوفا تحقیقات درباره مساله فیرپلی مالی پاری‎سن ژرمن را آغاز کرد. درست زمانی که این تیم نیمار و کیلیان امباپه را در ازای ارقام نجومی به خدمت گرفت. یوفا به این باشگاه اطلاع داده که باید بودجه این باشگاه ۷۵ میلیون یورو افزایش پیدا کند و برای این کار چند گزینه دارد.

یکی از گزینه‎ها فروش بازیکن است. این گزینه البته گزینه مورد علاقه مالک ثروتمند باشگاه نیست و امری هم دوست ندارد بازیکنی از این تیم در ماه ژانویه از آن‌ها جدا شود. اما این سریع‎ترین راه برای تامین بودجه است.

روش دیگر افزایش رقم حق پخش تلویزیونی است که برای آن لازم است این تیم به روند قابل قبول و مورد علاقه هوادارانش در لیگ فرانسه و لیگ قهرمانان اروپا ادامه دهد.

گزینه بعدی مورد بلیت فروشی است. با آمدن نیمار و امباپه پی‏اس‎جی به راحتی می‏‎تواند قیمت بلیت‎ها را افزایش دهد و البته باید مراقب باشد هواداران این تیم اعتراض نکنند.

روش دیگر توسعه فروش محصولات مربوط به باشگاه است. نیمار و امباپه به این تیم ملحق شدند و شاید در سراسر دنیا هواداران این تیم علاقه بیشتری به خرید لباس‌ها و وسایل ورزشی این باشگاه داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج