۶۳۱۶۵۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شاگردان كی روش در مسير جاودانگی

برتري مقابل ونزوئلا نه تنها باعث شد تا روند بردهاي ايران در بازي‌هاي تداركاتي بعد از صعود به جام جهاني‌ ۲۰۱۸ روسيه ادامه پيدا كند بلكه ركوردي جالب توجه ديگر براي ملي‌پوشان به ثبت رساند آن هم شكست‌ناپذيري در سال ميلادي ۲۰۱۷ بود.

خبرورزشی: برتري مقابل ونزوئلا نه تنها باعث شد تا روند بردهاي ايران در بازي‌هاي تداركاتي بعد از صعود به جام جهاني‌ ۲۰۱۸ روسيه ادامه پيدا كند بلكه ركوردي جالب توجه ديگر براي ملي‌پوشان به ثبت رساند آن هم شكست‌ناپذيري در سال ميلادي ۲۰۱۷ بود. اتفاقي كه بازتاب گسترده‌اي در سطح رسانه‌هاي دنيا پيدا كرد و باعث شد تيم ملي ايران و مربي پرتغالي با تعريف و تمجيدهاي فراواني مواجه شوند به خصوص از سوي رسانه‌هاي پرتغالي و اروپايي كه در فاصله چند ماه تا آغاز جام جهاني‌ از احتمال بالاي درخشش ايران به همراه يكي، دو تيم ديگر به عنوان شگفتي‌سازان روسيه ۲۰۱۸ خبر دادند. حضور كارلوس كي‌روش به عنوان يكي از چهره‌هاي محبوب و سرشناس فوتبال پرتغال روي نيمكت ايران باعث شد تا تمامي اتفاقات و حواشي اطراف اردوي تيم ملي بيشتر از هر كشوري در سطح رسانه‌هاي پرتغال بازتاب داشته باشد كه به تعدادي از اين بازتاب‌ها در بين آنها همچنين ساير رسانه‌هاي معتبر اشاره كوچكي كرديم.

Record: ترمز بردهاي ايران با كي‌روش كشيده نشد

ونزوئلا هم نتوانست ترمز ايران را بكشد تا كي‌روش همچنان به بردهاي با حداقل گل خود در هلند ادامه بدهد و همچنان روزهاي رؤيايي را با تيم اول آسيا تجربه كند. در اين بازي عليرضا جهانبخش با گل دقيقه ۵۷ خود يك برد ديگر تقديم سرمربي پرتغالي كرد تا آماده‌سازي ايران براي روسيه ۲۰۱۸ همچنان با نتايج فوق‌‌العاده ادامه پيدا كند.

لانسه: ستاره‌هاي ونزوئلا حريف ايران نشدند

ونزوئلا در هلند و در جدالي دوستانه برابر ايران تسليم شد. حريف ايران هرچند فهرست كاملي از تمام ستارگانش داشت اما به خوبي وارد بازي دوستانه با ايران در نايمخن نشد. عليرضا جهانبخش در اين مسابقه گل زد و از برتري جزئي تيمش براي پيروزي مقابل جمعيت بسيار كمي بهره برد. گلزني او در ورزشگاهي اتفاق افتاد كه اين بازيكن از آن جا پله‌هاي رشد و ترقي در فوتبال اروپا را استارت زد.

My Sport: گل ايران حركت تيمي فوق‌‌العاده‌اي بود

ايران در مسير آماده‌سازي بهتر براي جام جهاني‌ روسيه، پيروز آخرين مسابقه تداركاتي‌اش در سال ۲۰۱۷ شد. تيم ايران با كسب برد يك بر صفر يك پيروزي ديگر كسب كرد، بردي كه با گل عليرضا جهانبخش، بازيكن AZ آلكمار و اشتباه كونترراس، دروازه‌بان ذخيره و تعويضي ونزوئلا حاصل شد. گرچه بايد به حركت تيمي ايراني‌ها كه فوق‌‌العاده بود، احترام گذاشت.

AS اسپانيا: تيم كي‌روش براي هر حريفي خطرناك است

برنامه‌ها و تاكتيك‌هايي كه كارلوس كي‌روش روي نيمكت ايران مد نظر قرار داد باعث شد اين تيم به شكست‌ناپذيران قاره آسيا تبديل شود، تيمي كه مي‌تواند در جام جهاني‌ براي هر حريفي خطرناك باشد. تاكتيك و چيدمان ۳-۳-۴ كي‌روش به خوبي در تيم ملي ايران جا افتاده است به نحوي كه اين تيم با هر بازيكني مي‌تواند از عهده رقباي خود برآيد. روشي كه در مواقع تدافعي به ۱-۵-۴ تغيير مي‌يابد و اجازه نفوذ به هيچ‌يك از عناصر تهاجمي رقبا را نمي‌دهد. براي سرمربي پرتغالي مهم برد است حالا مي‌خواهد با حداقل گل باشد يا با تعداد گل زياد.

كافانس سوئد: پيش به سوي روسيه با برگ برنده كي‌روش

ايران همچنان به روند بردهاي خود ادامه مي‌دهد آن هم با تفكرات جالبي كه كارلوس كي‌روش روي نيمكت اين تيم دارد. مربي پرتغالي نه تنها هر روز اعتماد به نفس بيشتري در بين شاگردان خود ايجاد مي‌كند بلكه با چيدمان‌ها و تغييرات مداوم در انديشه انتخاب بهترين تركيب براي جام جهاني‌ است. مسلماً اضافه شدن بازيكناني همچون سامان قدوس كه در اين سه بازي ملي ابتدايي‌‌اش براي ايران فوق‌‌العاده كار كرده مي‌تواند به كي‌روش كمك كند تا برگ برنده‌هاي بيشتري براي روسيه ۲۰۱۸ داشته باشد.

داريو اسپورتيوو: هيچ تيمي از همگروهي با ايران خوشحال نمي‌شود

داريو اسپورت ايتاليا در تحليلي از تيم‌هاي صعود‌كننده به روسيه مدعي شد ايران به همراه مكزيك شانس اول خلق شگفتي در جام جهاني‌ ۲۰۱۸ هستند. اين سايت نوشت: «در بين تمام تيم‌هايي كه جواز صعود به اين تورنمنت مهم را دريافت كردند مي‌توان به چند تيم اميدوار بود كه بتوانند شگفتي خلق كنند. يكي از اين تيم‌ها ايران است كه به عنوان قدرت اول قاره آسيا آمار و عملكرد فوق‌‌العاده‌اي از خود بر جا گذاشت و براي اولين بار با هدايت كي‌روش پرتغالي دو دوره متوالي حضور در جام جهاني‌ را تجربه كرد. مي‌توان اين‌گونه برداشت كرد هيچ تيمي نبايد از همگروهي با ايران در قرعه‌كشي جام جهاني‌ خوشحال باشد».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج