adexo3
۶۳۳۳۱۲
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

خانزاده: پرسپولیس آن تیم همیشگی نیست

مدافع ملی‌پوش پدیده گفت:پرسپولیس همیشه بزرگ بوده و تیم اول ایران و‌ آسیا است اما بعد از محرومیت مهدی طارمی و غیبت فرشاد احمدزاده یک مقدار برش قبل را ندارد و پرسپولیس قبل نیست.

فارس: مدافع ملی‌پوش پدیده گفت:پرسپولیس همیشه بزرگ بوده و تیم اول ایران و‌ آسیا است اما بعد از محرومیت مهدی طارمی و غیبت فرشاد احمدزاده یک مقدار برش قبل را ندارد و پرسپولیس قبل نیست.

محمدرضا خانزاده در خصوص اینکه ‌آیا گچ دستش را باز کرده است یا خیر، گفت: این موضوع با هماهنگی کادر فنی تیم ملی و کادر فنی پدیده انجام خواهد پذیرفت. اگر آنها تشخیص بدهند من این کار را انجام خواهم داد اما با گچ دست هم مشکلی ندارم و می‌توانم بازی کنم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا به بازی با پرسپولیس می‌رسد یا خیر، گفت: هر چه کادر فنی صلاح بداند همان است. من از هر نظر آماده هستم و در این مدت هم با تیم تمرین می‌کردم.

خانزاده در خصوص اینکه پدیده در یکی، دو هفته اخیر خوب نتیجه نگرفت اما شرایط خوبی را دارد، گفت: اگر دقت کرده باشید در این هفته‌های اخیر مصدومان زیادی داشتیم و هیچ وقت دو تیم کامل به مصاف رقبا نرفت، این موضوع خودش تمرکز را در تیم ما کم می‌کند. من امیدوارم مصدومان ما برسند و به شرایط خوبمان برگردیم.

وی تأکید کرد: اگر شما دقت کنید همین حالا برای بازی با پرسپولیس چند بازیکن تیم ما مصدوم هستند و این کار را سخت می‌کند. ان‌شاءالله هم خودم و هم بقیه بچه‌ها بتوانیم به شرایط ایده‌آل برگردیم و به تیم کمک کنیم.

خانزاده در خصوص دیدار با پرسپولیس، گفت: پرسپولیس همیشه بزرگ بوده و تیم اول ایران و‌ آسیا است اما بعد از محرومیت مهدی طارمی و غیبت فرشاد احمدزاده یک مقدار برش قبل را ندارد و پرسپولیس قبل نیست. این را می‌توان از نحوه فوتبال این تیم فهمید البته این تیم بازیکنانی مثل منشا، علیپور و وحید امیری دارد که خطرناک است و ولی ما هم باید با تمام تمرکز پا به این مسابقه بگذاریم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا دوست ندارد دوباره به پرسپولیس برگردد، گفت: صد درصد همین طور است کدام بازیکن است که دوست نداشته باشد در پرسپولیس بازی کند من تمام تلاشم را می‌کنم به تیم محبوبم برگردم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فردا میبینی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج