اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۳۴۳۲۸
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

استقلال و میانگین نیم گل زده در هر بازی

سیاه جامگان در بازی روز گذشته برابر استقلال توانست دروازه خودش را بسته نگه داشته و به اولین کلین شیت این فصلش دست یابد.

ورزش سه: سیاه جامگان در حال حاضر با هشت امتیاز در رده شانزدهم و در آخرین رتبه جدول قرار دارد. این تیم در طول دوازده هفته تنها ۹ گل زده و شانزده بار دروازه اش باز شده است. نکته جالب اینجا است که سیاه جامگان در تمامی بازی های این فصل تا قبل از هفته دوازدهم در برابر حریفان دروازه اش باز شده بود؛ اما سرانجام شاگردان علیرضا مرزبان توانستند با گرفتن یک تساوی بدون گل برابر استقلال اولین کلین شیت این فصلشان را هم ثبت کنند. اما از طرف دیگر استقلال که در این فصل و در دوازده بازی تنها ۶ گل زده است، بار دیگر نتوانست در گلزنی موفق نشان بدهد تا مشخص شود این تیم در خط تهاجمی و رسیدن به گل با مشکل مواجه است. استقلال در این فصل تنها تیمی است که نتوانسته دروازه سیاه جامگان، دومین خط دفاع ضعیف لیگ را باز کند.

شفر چهار بازی و دو گل

تا قبل از حضور وینفرد شفر استقلال در هشت بازی تنها ۴ گل به ثمر رسانده بود که دو گل از این چهار گل نیز در بازی استقلال برابر سپیدرود و با مربیگری میک درموت رقم خورد. در واقع تیم منصوریان در هفت هفته تنها ۲ گل زده بود، تیم مک درموت در یک بازی، دو گل و حالا شفر در چهار بازی دو گل. این آمار بیش از هرچیزی نشان می دهد که استقلال در خط حمله و فاز تهاجمی با مشکلات زیادی مواجه است. تیمی که جمعی از بهترین بازیکنان تهاجمی فوتبال ایران را در اختیار دارد، نمی تواند حتی در روزی مثل بازی با سیاه جامگان که فرصت های زیادی را خلق می کند، به گل برسد. اینکه مشکل استقلال در کجا است مشخص نیست؛ شاید افت مهاجمانی مثل شهباززاده و قربانی یا روش هایی که باعث می شود تا این تیم نتواند موقعیت های صددرصد زیادی را در طول بازی خلق کند. هرچه هست این بزرگترین چالش پیش روی وینفرد شفر است که استقلال نمی تواند گل بزند. ۱۲ بازی و فقط شش گل و میانگین ۰.۵ گل زده در هر بازی به هیچ وجه نمی تواند نکته خوشایندی برای این تیم بزرگ باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هه هه هه هههههه...چطوری شدین نیم گل؟

    • « واقع‌گو »

      میگم آقای منصوریان این بود تیم اول پایتختتتت!!!!!!
      واقعاً شرم آورههه
      باید به حال این فوتبال و بلخص مسئولین باشگاه استقلال تاسف خورد که چطور میتونن در طول دوسال با خرج بیش از ۵۰ میلیارد تومان بودجه و هزاران بندوبساط جذب بالاترین و با کیفیت ترین بازیکن ها میاد بجایی میرسه که رکورد بی‌نظیر و شرم‌آوره نیم گل زده در میانگین بازیهای انجام شده رو از خودشوون بجا میزارننن

      خب آقای منصوریان کجایی؟؟؟

      بیا جواب بده دیگه ؟؟؟؟

      علی خان اون بازی نفت-پرسپولیس۳سال قبل یادته؟؟؟ یادته چطوری آخره بازی جوگیرشدی و اون دست‌بند آبی رودستت به تماشاگران پرسپولیس نشون میدادی و داشتی افتخار میکردی که مانع قهرمانی پرسپولیس شدی و.... بعد به شان همون بازی شدی محبوب دل هواداران استقلال هااااا و به هرجا رسیدی گفتی دیدین چجوری ترمز قرمزها و لنگی‌هارو کشیدم !!!!

      خب ۳سال گذشته بیا بازم با اون پوزز جوگیرانت قدم افتخار برای هوادارانت بردار دیگه !!!!!

      واقعاً مایه تاسف این فوتباله !!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج