۶۳۴۶۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

جابر انصاری، بدشانس‌ترین مهاجم لیگ برتر

مهاجم تیم فوتبال استقلال در جریان دیدار تیمش مقابل سیاه جامگان یک گل به ثمر رساند که با نظر کمک داور، این گل مردود اعلام شد.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال استقلال تهران در حالی در هفته دوازدهم لیگ برتر برابر میزبان قعرنشین خود متوقف شد که در این بازی هم یک گل آبی پوشان با اشتباه کمک داور مردود اعلام شد.

آبی پوشان مثل این تجربه را در هفته دوم لیگ هم داشتند. جایی که مقابل استقلال خوزستان گل سالم این تیم با اشتباه کمک داور آفساید اعلام شد تا این تیم هم در هفته دوم و هم در هفته دوازدهم با اشتباهاتی مشابه پیروزی را با تساوی بدون گل عوض کند.

نکته جالب اینجاست که زننده هر دو گل مردود اعلام شده، جابر انصاری بود. مهاجم تبریزی آبی پوشان در سالی که این تیم از نظر گلزنی زیر خط فقر قرار گرفته است، با ۲ گل و یک پاس گل بهترین مهاجم این تیم و تاثیرگذار ترین بازیکن آنها بوده است. البته که اگر دو گل سالم او مقابل استقلال خوزستان در هفته دوم و مقابل سیاه جامگان در هفته دوازدهم به اشتباه مردود اعلام نمی شد این بازیکن می توانست تا اینجای کار ۴ گله باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ستار

      برا چی نمیگی، در هر دو مورد داور قبل از ضربه زدن جابر انصاری سوت زده بود، پس عملا جابر جلو دفاع و دروازبانی قرار گرفته که کوچکترین حرکتی انجام ندادن، تازه باید بابت ضربه زدن بعد از سوت داور کارت زرد میگرفته

    • بدون نام

      جابر عالیه

    • سعید

      اینکه مهاجمهای استقلال بی دقت شدند و گل نزن! شکی نیست ولی تو بازی با سیاه جامگان کاملا مشهود بود که دروازه سیاه جامگان طلسم شده بود،کسانی که به دعا و طلسم اعتقاد ندارند یا مثل فردوسی پور میخوان ادای روشنفکرها رو در بیارن ،میخوام بگم کسانی هستند که از این علم سوء استفاده میکنند،به خدا قسم بارها دیده ام که چطوری یک شبه خانواده ای به خاک سیاه نشستند یا دختری دم بخت و همه چی تموم چطور ۷سال بختش بسته ماند و چطور جن زده ای رو که از ترس یک هفته نمیخوابید رو با دعا و ورد و طلسم خوبش کردند،البته کسانی هم هستند که اصلا از این علم بی بهره اند و برای کلاهبرداری سر خلق اله رو شیره میمالند،دقیقا مشخص بود سیاه جامگان از این کار استفاده میکنه،حالا بازیهای بعد سیاه جامگان رو دنبال کنید و ببینید این تیم اگه نیم فصل بعد در جدول تو نیمه بالای جدول نبود ،آقای فردوسی پور اون رمال هایی که تو نود نشون دادی یه سری اوسگول بودن واسه زنگ تفریح، دنبال این قضیه رو بگیری به جایی میرسی که میبینی دیگه تو فوتبال ما مربی و تاکتیک یعنی پشم

      پاسخ ها

      • ebi,zarei taji

        قبول دارم طلسم و جادو وجود داره باید ببینی تا باورت بشه آقای عادل پور،خخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج