۶۳۴۶۷۳
۱۱ نظر
۵۰۰۲
۱۱ نظر
۵۰۰۲
پ

مسعود شجاعی یک ماه محروم شد

کاپیتان ایرانی پانیونیوس یونان و یکی از هم‌تیمی‌های او، به دلیل اعتراض به شرایط مالی این باشگاه با محرومیت یک ماهه مواجه شد.

ورزش سه: مسعود شجاعی که دومین فصل حضورش در پانیونیوس را می‌گذراند طی ۱۱ مسابقه اخیر سوپر لیگ یونان به طور ثابت در ترکیب بوده، با ۳ گل زده بهترین گلزن تیمش محسوب می‌شود و همچنین در چهار مسابقه گذشته بازوبند کاپیتانی را روی بازوی خود داشته اما شرایط هفته‌های اخیر او طوری شده که از روزهای درخشان ابتدای فصل فاصله گرفته است.

شجاعی سه روز قبل در هفته یازدهم سوپر لیگ یونان بعد از حضور یک نیمه‌ای مقابل زانتی و و دریافت یک کارت زرد، به دلیل مصدومیت در دقیقه ۴۶ جای خود را به گیورگاس سارامانتاس داد.

در تمرین امروز سه‌شنبه پانیونیوس اتفاقاتی رخ داده که کاپیتان سابق تیم ملی ایران به همراه ونجلیس اکونومو، مدافع پانیونیوس که در دقیقه ۸۴ دیدار اخیرشان مقابل زانتی از زمین اخراج شده بود مسائلی عنوان نموده‌اند که موجب جریمه سنگین آنها از سوی مدیر تیم شده است.
مسعود شجاعی یک ماه محروم شد

بنابر اعلام نیکوس زامانی، مدیر تیم فوتبال پانیونیوس، مسعود شجاعی و ونجلیس اکونومو ۳۰ روز از همراهی تیم محروم و محکوم به پرداخت ۳ هزار یورو شده‌اند.

با وجود اینکه علت اصلی محرومیت شجاعی و اکونومو مشخص نشده اما ظاهرا آنها به نحوه پرداخت‌های مطالبات‌شان اعتراض دارند؛ ضمن اینکه باشگاه پانیونیوس علاقه‌مند نیست شجاعی را در نیم‌فصل از دست دهد چراکه این بازیکن با پرداخت مبلغی نه چندان زیاد می‌تواند به تیم‌های زیادی که خواهانش هستند، بپیوندد.

مدیر پانیونیوس در توضیحاتی که برای محرومیت این دو بازیکن داشته عنوان نموده است: «حتی اگر شما بازیکنان خوب بازی کنید، باید به نظم پایبند باشید چراکه اولویت باشگاه نظم و انضباط است و عملکرد مثبت فنی در اولویت دوم قرار دارد؛ ما به این علت چنین تصمیمی گرفته‌ایم که بازیکنان یادشان باشد باشگاه پانیونیوس بالاتر از همه است.»
مسعود شجاعی یک ماه محروم شد

ضمنا با وجود اینکه ۱۱ هفته از سوپر لیگ یونان گذشته اما شجاعی ۴ اخطار دریافت کرده و علاوه بر آن در چهارمین مسابقه مقابل جیانینا با دریافت دو کارت زرد از زمین اخراج شده که محرومیت او در دیدار جام حذفی اعمال شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خب آقای مسعود شجاعی ! نمیشد اون موقع که به قول خود بخاطر تعهدت به باشگاه رفتی و با تیم اسراییلی بازی کردی مثل الان با بازیکن هم تیمی دعوا میکردی و محروم میشدی؟ هزار تا راه داشت که اینکارو نکنی و اگه میخواستی راه که زیاد بود. ۲تا کار کن بخوری ۲ روز اسهالی

    • بدون نام

      به نظر مي‌رسد بعد از ديدار برابر نماينده رژيم صهيونيستي، هم شجاعي و هم پانيونيوس بازندگان اين ماجرا بودند. اين تحليل و نتيجه گيري گاتزتاي يونان است.شجاعي و چوب دو سر نجس . اون بازنده ي بزرگ اين ماجراست. بازنده ي بعدي ايرانه که فرزند برومندش به ارزش هاش پشت پا زد و قراردادش رو بهونه کرد و اگر ميخواست ميتونست تو قراردادش بازي نکردن با تيم هاي اسراييلي رو بگنجونه يا مربيش رو متقاعد کنه که بيخيالش بشه و بازنده ي سوم تيم يونانيه که تو اون بازي ها نبرد که هيچ حالا هم بازيکنش رو نابود شده و بي انگيزه و عصبي ميبينه. برنده : اسراييل

    • هوادار تیم ملی

      کیروش اگه بخواد اون دوتا بازیکن رو به تیمش دعوت کنه با واکنش منفی و شعار بخشی از هوادارا و سکو ها مواجه میشه و حمایت از تیمش کم میشه . برای همین ترجیح میده تیمی رو به زمین بفرسته که رو سکو ها هم طرفدارای پروپا قرص داشته باشه و حمایت بشه

    • بدون نام

      خوب شد تو تیم ملی نیست. طرف اصلا اعصابش سالم نیست. کار دستمون میده

    • بدون نام

      خب آقای مسعود شجاعی ! نمیشد اون موقع که به قول خود بخاطر تعهدت به باشگاه رفتی و با تیم اسراییلی بازی کردی مثل الان با بازیکن هم تیمی دعوا میکردی و محروم میشدی؟ هزار تا راه داشت که اینکارو نکنی و اگه میخواستی راه که زیاد بود. ۲تا کار کن بخوری ۲ روز اسهالی

    • بدون نام

      حتي اگه ارزشهاي ملي و ميهن پرستي برات اهميت نداره بهتره وانمود کني که اينطور هستي تا بتوني بيشتر پيشرفت کني . اونا هم اگه به احساس مردمشون احترام ميزاشتن ( ولو ظاهري و به طمع منفعت آتي ) آينده ي خيلي بهتري در انتظارشون بود

    • هوادار تیم ملی

      خب آقای کیروش برای چی باید همچین بازیکنی رو به تیم ملی دعوت کنه ؟ بازیکنی که نه وضعیت فنیش چنگی به دل میزنه و بهتر از اون خیلی داریم و نه وضعیت روانی وعصبیش! کافیه تو بازی با یکی درگیر بشه و اخراج! بعد تیم نابود میشه. تیمهای جام جهانی مثل مقدماتی آسیا نیستن که بشه جلوشون 10 نفره با جانفشانی مقاومت کرد.

    • بدون نام

      ازفوتبال ایناچیزنمدونه فکرمکونه خیابون هست

    • تیم ملی

      خدا از سر تقصیرات باعث و بانی به هم ریختگی اعصاب شجاعی نگذره...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باعث و بانیش اونیه نشست زیر پاش و گفت با مکابی اسراییل بازی کن قول میدم آب از آب تکون نخوره و بعدش میگی من حرفه ای ام و تعهد داشتم و شما ببخشید و اونا هم میبخشن. خوب هر حماقتی یه تاوونی داره

    • بدون نام

      دو سه تا معدود طرفدارتو هم از دست دادی البته اونا هم طرفدار تو نبودند مخالف نظام و طرفدار رژیم اشغالگر بودند....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج