اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۳۵۸۵۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ابیدال: فحش گواردیولا مرا خیلی اذیت کرد

مدافع فرانسوی پیشین بارسلونا در مصاحبه‌ایی عنوان کرد با خالق‌ تیکی‌تاکا، دچار تنش بود اما در نهایت برایش احترام زیادی قائل است.

خبرگزاری فارس: اریک ابیدال در مصاحبه با یک سایت کشورش، به گذشته یعنی دوران حضورش در تیم بارسلونا و فعالیت زیر نظر پپ گواردیولا، نظری انداخته و نکاتی را برشمرده است.

مدافعی که در اواخر دوران ورزشی با بیماری سرطان دست به گریبان شد، در این مصاحبه عنوان کرده در مقطعی با پپ دچار مشکل شده اما خلق‌‌کننده تیکی‌تاکا را مربی بزرگی می‌داند.

ابیدال اظهار داشت:پپ گواردیولا اکنون در منچسترسیتی فوق‌العاده کار می‌کند.البته در اوایل دوران همکاری مشترک، تنش‌های بین ما وجود داشت.به عنوان مثال در یک سفر به ایالات متحده که قبل از شروع فصل انجام گرفت، او به من به خاطر ندانستن زبان اسپانیولی فحش داد. حرفش این بود که چرا با تیری آنری به فرانسوی حرف زده‌ام. من هم فقط به او گفتم که نباید به من چنین حرفی بزند.چون بچه نیستم و خوب متوجه می‌شوم.

ستاره پیشین ادامه داد:حرفم این بود که چرا باید با آنری اسپانیولی حرف بزنم؟مگر کاتالان‌ها به زبان خودشان با هم حرف نمی‌زنند؟این موضوع مرا خیلی اذیت کرد.از این رو با پرزیدنت لاپورتا صحبت کردم تا موضوع را با پپ در میان بگذارد.

ابیدال همچنین در ادامه این مصاحبه از توانمندی‌های سرمربی کنونی سیتیزن‌ها تعریف کرد.مدافع پیشین فرانسه در بارسا ۴ فصل با پپ همکاری داشت که در این مقطع ۳ قهرمانی لالیگا، ۲ قهرمانی اروپا، ۲ مقام قهرمانی کوپا دل‌ری، ۲ جام بین‌ قاره‌ای و ۲ سوپرجام و ۳ سوپرجام اسپانیا به دست آورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج