اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۳۷۰۰۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حسینی: آخر هفته گچ صورتم را باز می‌کنم

مدافع تیم فوتبال پدیده در مورد شکستگی گونه و بینی مصدومش، گفت:‌ خوشبختانه پزشک معالجم از روند درمان و جراحی راضی بود و این روزها هم دوران نقاهت را پشت سر می‌گذارم تا در پایان هفته گچ صورتم را باز کنم.

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت رسمی باشگاه ‌ پدیده‌، عبدالله حسینی که به تازگی گونه و بینی مصدوم خود را به تیغ جراحان سپرده‌است در خصوص آخرین وضعیت آسیب‌دیدگی‌اش،‌گفت: پس از برخوردی که در بازی با نفت تهران با سعید جلالی داشتم، متاسفانه از ناحیه گونه و بینی دچار شکستگی شدم که در همان روز جمعه جراحی شدم.

وی افزود: خوشبختانه پزشک معالجم از روند درمان و جراحی راضی بود و این روزها هم دوران نقاهت را پشت سر می‌گذارم تا در پایان هفته گچ صورتم را باز کنم.

حسینی یادآور شد: تمامی بازیکنان پدیده تلاش می‌کنیم تا در کنار یکدیگر موفقیت را برای باشگاه رقم بزنیم. تیم خوبی هستیم و اینکه پس از گذشت سیزده هفته هم در بین بالانشینان مانده‌ایم نشان می‌دهد که موفقیت ما به هیچ‌وجه اتفاقی نبوده‌است.

حسینی در خصوص عملکردش در نیم‌فصل نخست لیگ هفدهم، گفت: امیدوارم توانسته‌باشم رضایت هواداران و کادرفنی را جلب کنم. تمام تلاشم را برای استمرار روندی که آغاز کرده‌ام به کار‌ می‌گیرم و برای بازگشت دوباره به میادین لحظه‌شماری می‌کنم.

مدافع ۲۶ ساله پدیده که در لیگ برتر هفدهم برای پدیده گلزنی هم کرده‌است، در پایان گفت: دوست دارم به تیم ملی دعوت شوم، کدام بازیکن است که آرزوی چنین روزی را نکند؟ شک ندارم که اگر با تمرکز به روندم ادامه دهم و تلاش کنم، نظر مساعد کادرفنی تیم ملی را جلب خواهم‌کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج