اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۳۷۴۶۳
۱۷ نظر
۵۰۰۰
۱۷ نظر
۵۰۰۰
پ

قلیچ: آقای تارتار! شما پرسپولیسی نیستی!

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس به سنگربان تیم پارس جنوبی توصیه کرد، در دیدارهای بعدی این تیم از میوه آووکادو استفاده کند.

خبرگزاری تسنیم: وحید قلیچ، پیشکسوت پرسپولیس با ابراز خرسندی از برد مهم این تیم برابر پارس جنوبی گفت: من قبل از بازی هم در صفحه شخصی خودم گفته بودم که پارس جنوبی یک تیم معمولی است. بعد از بازی هم دیدید که حرف من درست از آب درآمد و پرسپولیس توانست این تیم را شکست دهد. وقتی سرمربی یک تیم در این بازی حساس اجازه می‌دهد که دروازه‌بانش پنالتی را بزند، معلوم است که آنها یک تیم معمولی هستند. شما دیدید که در نهایت چه اتفاقاتی افتاد و چگونه فروزان پنالتی را از دست داد.

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: من فروزان را دوست دارم و او بازیکن باادبی است، اما چرا فروزان می‌خواست تحت هر شرایطی به پرسپولیس گل بزند؟ او واقعاً چه چیزی را می‌خواست ثابت کند؟ مهم‌تر از همه اشتباهی بود که تارتار انجام داد. او در شرایطی که تیمش می‌توانست توسط یک بازیکن دیگر پنالتی را تبدیل به گل کند، با انتخاب فروزان این شانس بزرگ را از دست داد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: تارتار ادعا می‌کند که پیشکسوت پرسپولیس است، ولی من باید بگویم که آقای تارتار! شما پرسپولیسی نیستی! شما خیلی راحت به یک بازیکن که سابقه بازی در استقلال را دارد این اجازه دادید تا پنالتی بزند. در ضمن همه می‌دانند که محسن فروزان با چه هدفی قصد داشت خودش به پرسپولیس گل بزند. خدا جای حق نشسته است و شما دیدید که پارس جنوبی باخت و وجهه تارتار هم خراب شد.

قلیچ در ادامه افزود: تارتار با این تصمیم نشان داد که مربی بزرگی نیست و او باید در تیم‌هایی مربیگری کند که خطر سقوط را احساس می‌کنند. خدا را شکر که پرسپولیس برد مهمی را به دست آورد و تصمیمات تارتار هم در نهایت به سود پرسپولیس شد.

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه فروزان در این مسابقه در زمین به انار خوردن مشغول شد، گفت: او قبلاً موز خورده بود و این بار انار هم خورد. من به فروزان توصیه می‌کنم که در بازی‌های بعد از میوه آووکادو استفاده کند! این موضوع می‌تواند برای او مثمرثمر باشد!

وی در پایان تصریح کرد: من از همه پرسپولیسی‌ها می‌خواهم که علیرضا بیرانوند را به خاطر این برد شیرین ببخشند. به‌هرحال او هم دروازه‌بان تیم است و باید مورد حمایت قرار بگیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دمت گرم حرف درست و زدی...اونی که ادعاش میشه پرسپولیسی نباید اجازه میداد اون بزنه

    • 《واقع گو》

      دوستان بفرمایید ....

      اینم تاییدیه و نظریه حرف من که درباره محسن فروزان در طی این چند روز بیان کرده بودم .... که الان آقای قلیچ هم مهر تاییدی بر زیر گفته ها و ادعاهای که بنده گفته و مطرح کرده بودم زدند ....


      در ختم کلام / محسن فروزان بعنوان یک استقلالی داره لحظه شماری میکنه که موقعیت و موفقیت پرسپولیس و نبینه و دوست داره که تمامی ساختار ها و پایه اساس باشگاه و تیم فوتبال پرسپولیس رو همیشه دربه‌در و آواره و ویران و خراب شده ببینه /

      چونکه .... نتونسته ۳ فصل پیش به آرزوی خودش که پیوستن به تیم پرسپولیس بود که در آخرین لحظه نتونست و ببینه و رفته به استقلال تا عوضشو و اوغدشو هرجوری که میتونه در هرجا و تیم های که درش مشغوله ... سر....پرسپولیس خالی کنه ....
      من دیگی حرفی ندارم / همین و بس .

    • علی

      برو برو برو.حتما خودت از موز خاطره بدی داری.....

    • حسین ملکی

      اخه کسی اظهار نظر میکنه که چیزی بلد باشه یادت رفته طارمی چند تا پنالتی از دست داده با این کارش چه بلایی سر تیم اورده بعدم میگه خیریتی هست بس کنید شما فقط ادعای پرسپولیسی بودن دارین ولی بقیه نه تو راست میگی دروازه بان خودتو جمع کن

    • علی

      اقای قلیچ!!!!!!خریبین بخاطر بیرانوند آقای گل آسیا شد

    • علی حسینی

      متاسفانه خیلیانعمت وشخصیت فوتبالیشونو از پرسپولیس بدست اوردند.ولی وقتی،درفوتبال به سمعتی رسیدن که منشااین سمعت همین پرسپولیس بوده وهست،همه چیزروفراموش و،کت وشلوار بی تعصبی را،برابرپرسپولیس پوشیدن .یادشون رفته گر نام پرسپولیس نبود،کسی ورزشگاه هم راهشان نمی داد.
      زنده باد پرسپولیس بی منت من ،دوستت دارم،،،،،،،،،،

    • بدون نام

      آقا قلیچ ، قربان دهنت که گل گفتی .

    • امرا

      من به عنوان یک استقلالی از این حرکت تارتار و فروزان خیلی ناراحت شدم اصلا بدم اومد از فوتبال خدا جای حق نشسته و کرامت انسانها را زیر ذره بین دارد

    • زریر رشیدی

      بهترین گلر تاریخ ایران و آسیا و از نوابغ فوتبال جهان اظهار فضل و ادب و کمال فرمودند.مظهر بی اخلاقی و لات بازی و نوچه علی آقا پروین.

    • amir

      دمت گرم حرف دل منو زدی استاد تاتار خراب کرد

    • m

      اقای قلیچ اگه تار تار پسپولیسی نبود پنالتی رو به یکی میداد بزنه که بردش صد در صد بشه پس معلوم بود نمیخواست باز رو ببره....!

    • saeid

      نمیدونم هر وقت میخوام از وحید قلیچ خاطره ای به یاد بیارم فقط و فقط اون لایی که تو یه بازی خوردو توپ رفت تو گل یادم میاد،درضمن آقای قلیچ حالا تاتار پرسپولیسی نباشه چی میشه،تا حالا موفق نبوده؟جمع کنید این مسخره بازیهاتون رو،مثلا تو تا حالا پرسپولیسی بودی چیکار کردی ،به کجا رسیدی

    • بدون نام

      قلیچ قلوچ بودی انگار.فشارت نیفته استاد ادب

    • ارتش سرخ

      دمت گرم قلیچ
      حرف دل ما رو زدی

    • بدون نام

      ایول آقای قلیچ

    • بدون نام

      تاتار میخواست با این کار پرسپولیس کبیر را کوچک کنه ! که خوشبختانه هم دماغ خودش و هم دماغ (فروزان خانوم) را سوزوند

    • س

      بله غیرت رابایدازفروزان یادگرفت ... به اندازه منصوریان غیرت نداشتی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج