اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۳۷۹۷۲
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

چرا AFC نام ایران را از قلم انداخت؟

هیات رییسه کنفدراسیون فوتبال آسیا در مصوبه لغو بازی در زمین بی‌طرف در حالی نام ایران را ذکر نکرده بود که بر اساس تفسیر ارائه شده از سوی هیات رییسه AFC زین پس این قانون شامل همه کشورهای آسیایی خواهد شد.

خبرگزاری فارس: هیات رییسه کنفدراسیون فوتبال آسیا در تازه‌ترین نشست خود با حضور اینفانتینو، رییس فیفا قانونی را از تصویب گذراند که به موجب آن بازی در زمین بی‌طرف در قاره آسیا لغو و کلیه دیدارهای آسیایی فوتبال از این پس بر اساس این مصوبه به صورت رفت و برگشت خواهد بود و رسما بازی در کشور ثالث منتفی است.

هیات ایرانی حاضر در محل نشست هیات رییسه کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از اینکه در این مصوبه با نام بردن از سه کشور عربستان، امارات و قطر روبه‌رو شد، خواستار توضیح هیات رییسه AFC درباره این قانون شد که در نهایت با مذاکره علی کفاشیان نایب رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا با هیات رییسه، مشخص شد که قانون لغو بازی در زمین بی‌طرف شامل تمام کشورهای آسیایی خواهد شد و مختص این سه کشور عربی نیست.

هیات رییسه AFC در این باره به علی کفاشیان توضیح داده که به دلیل اینکه دعوای عربستان و امارات علیه قطر اخیرا به AFC ارائه شده مشخصا با نام بردن از این کشورها، بر دعوای تازه این سه کشور در مورد عدم بازی در خاک قطر تاکید شده و گرنه مصوبه مشمول تمام کشورهای عضو این کنفدراسیون خواهد بود.

علی کفاشیان به نقل از هیات رییسه AFC تاکید دارد که این قانون شامل باشگاه‌ها و تیم ملی ایران نیز می‌شود.

سایت رسمی AFC در خبری و با شرح مصوبات اخیر هیات رییسه کنفدراسیون فوتبال آسیا به صراحت از سه کشور عربی قطر، عربستان و امارات یاد کرده بود و نامی از ایران در اجرای این مصوبه نبرده است.

به گزارش ایسنا،‌ اکنون باید امیدوار بود که تفسیر شفاهی هیات رییسه کنفدراسیون فوتبال آسیا از قانون جدید به مرور به فراموشی سپرده نشود و مسوولان عرب AFC تحت فشار سعودهای اصرار به اجرای مصوبه مکتوب هیات رییسه نداشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرته .چون بازی این دوتیم دوستانشم خوب نیست چون هزینه اردو هتل وعوامل حراست و...ضررش بیشتره وقتی مصدوم هم بدن و داربی لوس میشه و...مردم اندازه کافی توسختی هستن دولت باید هوای ملتشو داشته باشه برید ببینید خونه واجارش چقدرشده ...

      پاسخ ها

      • خوزستان

        چی میگی؟

    • بدون نام

      اینجوری فایدس

    • d.bahra

      آقای کفاشیان عرب ها پیچوندنت. همین متن میشه سند و مدرک . استناد به اینکه به تائید هیئت رئیسه هم رسیده . راستی عرب ها هم فهمیدن با خندیدن باهات میشه ازت امضا گرفت حتی علیه خودت

    • خاسر

      شفاف نیست،باز دچارمشکل خواهیم شد،باید محکم کاری می کردند.وبه وضوح مشخص میکردند تیمهای باشگاهی وتیم ملی.مثل برجام نوشته شده هزارتا راه فرارگذاشتند،اولیش اسمی از ایران بیان نشده.

    • خوزستان

      سیاست توی فوتبال موج میزنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج