۶۳۸۱۳۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

دست‌نشان: ضعیف کار نکردم که استعفا بدهم

سرمربی تیم ملوان انزلی گفت: من ضعیف کار نکرده‌ام که بخواهم از سرمربیگری تیم استعفا بدهم.

خبرگزاری فارس: نادر دست‌نشان در مورد مشکلات باشگاه ملوان واینکه این تیم شب قبل از بازی با راه‌آهن هم مشکلات زیادی تدارکاتی داشت، گفت: بهتر است از من فقط در مورد مسائل فنی بپرسید و مسائل و مشکلات باشگاه را از سرپرست و مدیریت باشگاه سوال کنید، اما آنچه مسلم است اینکه باشگاه ملوان مشکلات فراوانی دارد و کمک مالی و حمایت مناسبی از تیم نمی‌شود. بازیکنان با استرس بازی می‌کنند و یکی از دلایلی که نمی‌توانند برتری خود را در مسابقات حفظ کنند همین شرایط و استرس است.

وی افزود: هواداران ملوان همواره تیم را حمایت می‌کنند و از تیم هم برد می‌خواهند اما مشکلات ما فراوان است. به خاطر همین وضعیت است که بازیکنان نمی‌توانند تمام پتانسیل خود را در میدان ارائه کنند.

سرمربی تیم ملوان انزلی در مورد شایعه استعفایش از سرمربیگری ملوان گفت: واقعاً نمیدانم چرا چنین شایعه‌ای منتشر شده است. تیمی که امکانات لازم را ندارد اما با همین شرایط هم بد نتیجه نگرفته، پس چرا باید استعفا کنم. تیم نساجی مازندران ۵ شکست دارد که ۲ باختش در خانه بوده، امکاناتی هم که نساجی مازندران دارد در این سال‌های اخیر بی‌سابقه بوده است. آقای صنیعی‌فر حمایت خوبی از تیم می‌کند. با این ح ال آنها دو شکست خانگی داشتند ولی ملوان هنوز در خانه نباخته است، هرچند بیرون از خانه هم پیروز نشده‌ایم که این هم ایراد است و باید آن را برطرف کنیم. من تا روزی که هستم با تمام توان برای موفقیت ملوان تلاش می‌کنم. از خدایم است که بتوانم ملوان را به لیگ برتر بیاورم تا هم محبوب انزلی‌چی‌ها شوم و هم کارنامه‌ام پربارتر کنم.

دست‌نشان تصریح کرد: باور کنید در این هفته‌ها به خاطر مصدومیت‌ها نتوانسته‌ام ترکیب و آرایش دلخواهم را در تیم داشته باشم. مهدی کربلایی مدافع وسط ما را به پادگان بردند و ۵ روز پوتین پوشید و شصتش ورم کرد و اکنون نمی‌تواند برای ما بازی کند. ما چنین مشکلاتی هم داشته‌ایم و داریم. با این‌حال برای موفقیت تیم تلاش می‌کنم. من ضعیف کار نکرده‌ام که بخواهم استعفا بدهم. کارهای زیادی از دستم برمی‌آید اما ابزار کار و امکانات لازم را در ملوان نداشته‌ام. بهانه هم نمی‌آورم و ازاینکه ملوان اکنون در جمع تیم‌های صدرنشین نیست، از هواداران ملوان عذرخواهی می‌کنم، اما همین تیم و بازیکنان هم می‌توانند کارهای زیادی انجام بدهند. ما در نیم‌فصل می‌توانیم با حل مشکلات شرایط بهتری پیدا کنیم و تیم را به اوج خود بازگردانیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج