اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۳۸۵۲۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تاج: AFC باید روی تصمیم خود پافشاری کند

رئیس فدراسیون فوتبال می گوید کمیته اجرایی AFC تعیین کرده است تا تیم ها بازی های رفت و برگشت را در کشورهای یکدیگر به انجام برسانند و حالا باید روی این تصمیم خود پافشاری کند.

ورزش سه: مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران پس از انتخاب بهترین فدراسیون فوتبال آسیا به خبرنگار اختصاصی "ورزش سه" در بانکوک گفت: خیلی خوشحالم که این اتفاق افتاد. احترام می گذارم به فدراسیون های فوتبال ژاپن و کره که هر دوی آنها می توانستند به این عنوان دست پیدا کنند. به هرحال این نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا بود و ما از آنها تشکر می کنیم. امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم. این عنوان بهترین در آسیا برای همه فوتبالی های ایران است. همه بازیکنان، مربیان، مدیران، هیات فوتبال ها و ... در این موفقیت دخیل هستند. به هرحال ایران در این مراسم عنوان بهترین را به دست آورد نه مهدی تاج.

او در ادامه گفت: از همه رسانه هایی که از ما انتقاد کردند و آنهایی که به ما کمک کردند، ممنونم. به هرحال آنها هم انتخاب شدند و توانستند این عنوان را به دست بیاورند. به هرحال انتقادات موجب رشد ما شد و در مجموع می توان گفت تمام کشور موفق شدند عنوان بهترین را به دست بیاورند.

تاج درباره دستاوردهای حضور در جلسات یکی دو روز اخیر AFC گفت: همین الان با آقای اینفانتینو هم صحبت می کردم، ایشان هم به مانند تمام مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا معتقد بودند فوتبال باید از سیاست جدا باشد و بازی های رفت و برگشت در تمام دنیا به مانند همیشه برگزار شود و آسیا هم از این قاعده مستثنی نیست. چیزی که مهم است این است که در بحث afc نام ایران نبود و وقتی ما پرسیدیم، گفتند به این دلیل که مسئله شما از قبل بوده و این کشورها اخیرا با هم درگیر شدند نام شما نیامده است.

او ادامه داد: اما چیزی که مشخص است این است که تمام تیم ها باید به صورت رفت و برگشت در کشورهای یکدیگر به بازی بپردازند. این تصمیم اتفاقی است که افتاده و حالا باید دید afc پافشاری خواهد کرد که این اتفاق بیفتد یا خیر. به هرحال فوتبال برای همه مردم دنیاست و کسی نمی تواند آنها را از این حق محروم کند، مگر اینکه امنیت نباشد؛ اما ما امنیت را به طور کامل داریم و حتی امنیت کشورهای عراق و سوریه را هم تامین کردیم و آنها نیز بازی های خود را در ایران برگزار کردند و کشورهای زیادی به همین دلیل به ایران آمدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج