۶۴۰۴۲۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

۷ شکست ناپذیر در لیگ‌های بزرگ اروپایی

هنوز هفت تیم در لیگ‌های بزرگ اروپایی شکست را تجربه نکردند.

ایسنا: ‌به نقل از آس، دیشب (شنبه) در رقابت‌های لیگ‌های اروپایی یک شگفتی رقم خورد. پاری ‌سن‌ ژرمن نخستین شکست فصل را مقابل استراسبورگ (تیم تازه صعود کرده) تجربه کرد. این اولین شکست شاگردان اونای امری در تمام رقابت‌ها بود. ۱۶ هفته‌ طول کشید تا این اتفاق رقم بخورد. اکنون تنها هفت تیم اروپایی در لیگ‌های بزرگ اروپایی (‌اسپانیا، انگلیس ، ایتالیا، فرانسه، آلمان و پرتغال) مغلوب نشدند که در ادامه‌ به آنها اشاره می‌شود.

منچسترسیتی

سیتی پپ گواردیولا در حال‌ حاضر قدرتمندترین تیم لیگ برتر انگلیس است. در ۱۴ هفته‌ای که این تیم پشت سر گذاشته است سیتیزن‌ها آمار فوق‌العاده‌ ۱۳ پیروزی و یک تساوی را به ثبت رساندند که این یک رکورد تاریخی در انگلیس محسوب می‌شود. بازی بعدی سیتی با وستهام است. سیتی در دیگر رقابت‌ها یعنی دو بازی در جام اتحادیه و پنج بازی لیگ قهرمانان اروپا شکستی نخورده است.

اتلتیکومادرید

با وجود ابهام در شروع، شاگردان دیگو پابلو سیمئونه بهترین شروع تاریخ خود را در لالیگا داشتند. آنها هشت پیروزی و شش تساوی را در ۱۴ هفته‌ به دست آوردند. قرمز و سفید پوشان هرگز نتوانسته بودند در رقابت‌های لالیگا تا هفته‌ چهاردهم بدون شکست باشند. در کوپا دل ری نیز اتلتیکو بدون شکست است. تنها باخت این تیم در لیگ قهرمانان اروپا برابر چلسی رقم خورد. باتشوایی گل پیروزی تیم انگلیسی را در وقت‌های ‌اضافه در واندا متروپولیتانو به ثمر رساند.

بارسلونا

آبی‌ اناری‌ها با وجود دو تساوی پیاپی در لالیگا توانستند صدرنشینی‌شان را حفظ کنند. این تیم در ۱۴ هفته‌ ۱۱ پیروزی و سه تساوی را به دست آورد. بارسا در کوپا دل ری دو پیروزی به دست آورد و پنج بازی‌اش را در لیگ قهرمانان اروپا بدون شکست پشت سر گذاشت. این‌ در حالی است که در شروع فصل در سوپر جام ‌اسپانیا دو بار مغلوب رئال مادرید شد.

والنسیا

شاگردان مارسلینو در این فصل فوق‌العاده‌ ظاهر شدند و توانستند در ۱۳ هفته‌ ۹ پیروزی و چهار تساوی به دست آورند. این تیم امروز (یک‌شنبه) در هفته‌ چهاردهم به مصاف ختافه می‌رود و می‌خواهد با پیروزی فاصله‌اش را با بارسلونا به دو امتیاز برساند. والنسیا در کوپا دل ری نیز دو پیروزی به دست آورده است.

اینتر

این تیم در این فصل تنها در سری A به میدان رفته و هنوز شکستی را تجربه نکرده است. اینتر در ۱۴ هفته‌ ۱۱ پیروزی و سه تساوی به دست آورد. تیم ایتالیایی امروز (یک‌شنبه) برابر کیه‌وو قرار می‌گیرد و می‌خواهد پیروز شود تا ناپولی صدرنشین را تحت فشار قرار دهد.

پورتو

تیم پرتغالی با ۱۰ پیروزی و سه تساوی در ۱۳ هفته‌ صدرنشین لیگ کشورش است. البته آمار این تیم در اروپا بد است و دو شکست را مقابل لایپزیگ و بشیکتاش تجربه کرد. با این حال شانس صعود به مرحله یک هشتم نهایی را دارد.

اسپورتینگ لیسبون

دومین تیم جدول لیگ پرتغال ‌اسپورتینگ است. این تیم ۱۰ پیروزی و سه تساوی کسب کرده اما در لیگ قهرمانان اروپا دو شکست را مقابل یوونتوس و بارسلونا را تجربه کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج