اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۴۰۵۰۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ترابی: خوشحالم که با اسپانیا هم‌گروه شدیم

هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال سایپای تهران از اینکه تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۲۰۱۸ با اسپانیا هم‌گروه شده است، ابراز خرسندی کرد.

خبرگزاری تسنیم: مهدی ترابی درباره قرعه سخت تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اظهار داشت: به‌هرحال یکی از حالت‌ها این بود که ما در یک گروه سخت قرار بگیریم و این اتفاق در نهایت رخ داد. ما قرار است در جام جهانی بازی کنیم و نباید از این قرعه فراری باشیم. در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و ما می‌توانیم خودمان را ثابت کنیم.

وی در ادامه افزود: ما برای حضور پرقدرت در جام جهانی نیاز به اردوهای خوب و انجام بازی‌های دوستانه با تیم‌های قوی داریم و امیدوارم مسئولان در این زمینه تلاش کنند. همه می‌دانند ما با چه تیم‌هایی هم‌گروه هستیم و آنها با چه شرایطی به جام جهانی می‌آیند.

هافبک تیم فوتبال سایپای تهران که قبلاً گفته بود دوست دارد با اسپانیا هم‌گروه شویم، خاطر نشان کرد: من خوشحالم که با اسپانیا هم‌گروه شدیم و این یک بازی هیجان‌انگیز برای بازیکنان و همه ایرانی‌ها خواهد بود.

ترابی در مورد اینکه ایران باید در اولین مسابقه برابر مراکش به میدان برود، تصریح کرد: مراکش هم حریف سرسختی است و ما در جام جهانی بازی آسان نداریم، ولی امیدوارم در بازی اول بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم. به نظر من ایران می‌تواند در جام جهانی خیلی‌ها را سورپرایز کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج