اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۴۰۷۸۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اصلانيان: حضور در گروه مرگ، بهترين اتفاق است

رقابت‌هاي جام جهاني قرعه كشي شد و ايران در گروه B قرار گرفت تا با اسپانيا، پرتغال و مراكش همگروه شود.

روزنامه قانون: رقابت‌هاي جام جهاني قرعه كشي شد و ايران در گروه B قرار گرفت تا با اسپانيا، پرتغال و مراكش همگروه شود. دقايقي بعد از قرعه‌كشي بود كه سيل شوخي‌ها و تمسخر ملي‌پوشان در فضاي مجازي جاري شد و بسياري، تيم‌ملي كشورمان را حذف شده قطعي دانستند. اماعده‌اي معتقدند نبايد در اين باره قضاوت كرد و بايد با ايجاد فضاي مثبت، به بازيكنان روحيه داد. اميرحسين اصلانيان، مهاجم پيشين پرسپوليس در مورد قرار گرفتن ايران در گروه مرگ گفت:« به نظر من ايران به چند دليل در بهترين گروه ممكن قرار گرفته است.
نخستين دليل اينكه با توجه به شرايط مالي فدراسيون فوتبال ايران، ما هرگز توان مالي لازم براي رويارويي با تيم هايي مثل اسپانيا و پرتغال را نداشتيم؛ بنابراين به‌نظر من همگروهي با اين تيم ها از خوش شانسي فوتبال ايران بوده است. دليل ديگري كه همگروهي با اسپانيا و پرتغال را به فال نيك مي‌گيرم، اين است كه بازيكنان ما به طور حتم به دليل اينكه برابر بزرگان فوتبال دنيا توپ مي‌زنند فوتبال‌شان ديده مي‌شود و مي‌توانند شانس انتقال به تيم‌هاي بزرگ اروپايي را پيداكنند. دليل ديگري كه مي‌گويم ايران در قرعه كشي جام‌جهاني به بهترين قرعه ممكن خورده است، اين است كه تجربه ثابت كرده تيم ملي ايران هميشه برابر تيم‌هاي بزرگ بهتر بازي مي‌كند. همان‌طور كه در دوره گذشته جام جهاني نيز ديديم در بازي برابر آرژانتين فوق العاده عمل كرد اما در بازي برابر نيجريه و بوسني بازيكنان‌مان درخشش بازي مقابل آرژانتين را نداشتند».

آيا روسيه تيم ضعيفي بود؟

اصلانيان در ادامه در مورد واكنش كاربران فضاي مجازي به قرارگرفتن ايران در گروه مرگ و هجوم آن‌ها به صفحات مجازي كافو و رونالدوگفت:« هجوم بردن به صفحه مجازي رونالدو و كافو به هيچ وجه با فرهنگ ايراني سازگار نيست و با ديدن چنين صحنه هايي من فقط تاسف مي‌خورم. ظرف مدت دو روز ۲۰هزار ايراني مي‌روند در اينستاگرام، كافو را دنبال مي‌كنند و انواع بي احترامي را به او مي‌كنند. اين اقدام كاربران فضاي مجازي نمونه بارز بي فرهنگي است و به نظر من بهتر است اگر ما از يك برنامه فضاي مجازي مثل اينستاگرام استفاده مي‌كنيم، ظرفيت استفاده صحيح از آن را نيز داشته باشيم و با يك خط تلفن همراه چند هزار توماني آبروي ايران و ايراني را نبريم». اصلانيان در ادامه در مورد اينكه آيا قرار گرفتن در گروه A و همگروهي با روسيه مي‌توانست براي ايران بهتر باشد يا خير گفت:« من از همه خواهش مي‌كنم كه به نيمه پر ليوان نگاه كنند. از كجا معلوم كه اگر در گروه روسيه قرار مي‌گرفتيم صعود مي‌كرديم؟ به طور حتم اين گونه نبود و من فكر مي‌كنم با ديدن بازي هاي ايران برابر اسپانيا، پرتغال و حتي مراكش در جام جهاني همه مردم از رويايي بازيكنان تيم ملي كشورمان با ستاره‌هاي مستطيل سبز لذت خواهند برد».اصلانيان در پايان گفت:«براي تيم ملي ايران در مسابقات جام‌جهاني آرزوي موفقيت مي‌كنم.
اميدوارم تيم ملي كشورمان فارغ از نتيجه، فقط بازي خوبي مقابل حريفان ارائه دهد. با همكاري دولت و فدراسيون فوتبال در فرصت باقي مانده تا جام جهاني، ايران بايد بتواند حداقل ۱۰ بازي با تيم هاي بزرگ جهان برگزار كند؛ چرا كه عملكرد درخشان ايران در گروه مرگ، بستگي به آماده سازي مناسب اين تيم در فرصت باقي مانده تا جام جهاني دارد. به طور حتم با حضور مربي با شخصيتي چون كارلوس‌كي‌روش روي نيمكت ايران، موفقيت تيم ملي در جام جهاني و حتي شگفتي‌آفريني اين تيم دور از دسترس نخواهد بود».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج