اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۴۰۷۹۱
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

سینه ‌به سینه با غول‌ها در جام جهانی

جام‌جهانی ٢٠١٨ روسیه تقابل فوتبال ایران با برترین ستاره‌های دنیاست.

شهروند: جام‌جهانی ٢٠١٨ روسیه تقابل فوتبال ایران با برترین ستاره‌های دنیاست. اگرچه برخی گروه تیم‌ملی در جام‌جهانی را دشوار و سخت می‌دانند و حتی از حذف تیم‌ملی بدون امتیاز حرف می‌زنند اما کارلوس کی‌روش و شاگردانش نشان داده‌اند می‌توانند تهدیدها را به فرصت تبدیل کنند. قطعا تقابل با ستاره دنیای فوتبال حتی اگر امتیازی هم به دنبال نداشته باشد، اما تجربه‌ای بزرگ برای نسل جوان فوتبال ایران است.

فرصتی فوق‌العاده برای ستاره‌های ایران

اگرچه برخی از رسانه‌ها از عصبانیت کی‌روش بعد از مشخص‌شدن قرعه ایران در جام‌جهانی خبر دادند اما ویدیوی منتشرشده از طرف سرمربی تیم‌ملی کاملا برعکس این اخبار بوده است. کی‌روش از روز قرعه‌کشی به‌عنوان روزی فوق‌العاده نام برد و همگروهی با اسپانیا، پرتغال و مراکش را بهترین گروه ممکن برای ایران دانست. کی‌روش که همیشه در تهییج بازیکنان خود موفق بوده، این‌بار هم با تمجید از شاگردان خود اطمینان دارد که مردم بعد از هر بازی به عملکرد تیم‌ملی افتخار خواهند کرد. سرمربی تیم‌ملی تقابل با ستاره‌های پرتغال و اسپانیا را فرصتی منحصربه‌فرد برای بازیکنان تیم‌ملی می‌داند که قرار است بهترین ستاره‌های فوتبال دنیا را مهار کنند.

مهدی بن عطیه- اشکان دژاگه

اگرچه مراکش لژیونرهای زیادی در اروپا دارد اما تک‌ستاره این تیم مهدی بن عطیه، مدافع شاخص تیم یوونتوس است. بن عطیه پیش از این هم سابقه حضور در بایرن‌مونیخ را داشته و از پس بهترین مهاجمان دنیا هم برمی آید. احتمال زیادی وجود دارد که بن عطیه مأمور مهار اشکان دژاگه باشد. بن عطیه برای مهار این بازیکن ایران که سابقه حضور در بوندس‌لیگا را دارد، باید خیلی مواظب حرکاتش در محوطه جریمه باشد، چون اشکان یک پنالتی از جام‌جهانی بدهکار است.

آلوارو موراتا- جلال حسینی

آلوارو موراتا یکی از بهترین مهاجمان فوتبال جزیره است. تقابل مهاجم چلسی که در لیگ برتر امسال ١١بازی را با گلزنی پشت‌سر گذاشته و به احتمال زیاد توسط سید جلال حسینی مهار می‌شود. حسینی که در سال‌های پایانی فوتبالش قرار دارد، از نظر آمادگی در وضع خوبی به سر می‌برد اما باید دید او که از پس تمام مهاجمان ایرانی برمی‌آید، می‌تواند ستاره چلسی را هم کنترل کند یا تحت‌تأثیر هنرنمایی‌های او قرار ‌گیرد.

ایسکو- امید ابراهیمی

ایسکو یکی از برترین بازیکنان رئال‌مادرید است که در تیم‌ملی اسپانیا در میانه میدان بازی می‌کند. اسپانیا که همیشه به داشتن ‌هافبک‌های قدرتمند مشهور بوده، امسال هم ستاره‌ای جوان در میانه میدان خود دارد. در صورتی که امید ابرهیمی در جام‌جهانی هم بازی‌های امسال خود در لیگ را انجام دهد و به اوج برنگردد، از پس مهار ایسکو برنمی‌آید. ایسکو در دادن پاس‌های گل فوق‌العاده مشهور است و امید ابرهیمی باید بارها فیلم بازی‌های او را ببیند بلکه برای مهار او موفق باشد.

آندرس اینیستا- سعید عزت‌اللهی

ستاره میانه میدان تیم بارسلونا، هنوز هم برای تیم‌ملی کشورش میدان‌داری می‌کند. او بازوبند اسپانیا را بر بازو دارد و قطعا این جام‌جهانی آخرین حضور او در این مسابقات است. اگرچه اینیستا از مسن‌ترین بازیکنان تیم‌ملی اسپانیاست اما هنوز نبوغ منحصربه‌فرد خود را دارد و در کنار ایسکو زوجی فوق‌العاده تشکیل داده است. احتمالا سعید عزت‌اللهی، مأمور مهار اینیستا خواهد بود و با توجه به حضور در فوتبال اروپا می‌تواند بهترین یار مستقیم برای کاپیتان اسپانیا باشد.

سرخیو راموس- سردار آزمون

سرخیو راموس، سال‌هاست در قلب دفاع رئال‌مادرید و تیم‌ملی اسپانیا برمی‌آید. او در مستطیل سبز حاشیه‌های زیادی دارد و از این حیث می‌تواند در جریان دیدار ایران و اسپانیا با سردار آزمون رقابت کند. اگر تیم‌ملی ایران بتواند موقعیتی روی دروازه اسپانیا ایجاد کند، تقابل راموس و آزمون از پرحاشیه‌ترین تقابل‌های این دیدار خواهد بود، چون سر هر دو بازیکن برای دعوا در زمین بازی حسابی درد می‌کند.

جرارد پیکه- مهدی طارمی

احتمال این‌که جرارد پیکه و سایر مدافعان اسپانیا را در محوطه جریمه خودمان برای سرزنی ببینیم، بیشتر از آن است که شاهد تقابل آنها با مهاجمان ایران مقابل دروازه اسپانیا باشیم. جرارد پیکه که بلندقدترین بازیکن زمین است، باید مانع گلزنی مهدی طارمی باشد. البته نیازی نیست که پیکه با حضور طارمی درون محوطه جریمه اسپانیا نگران شود، چون خود طارمی توانایی‌هایش در گل‌نزدن را ثابت کرده است.

پپه- رضا قوچان‌نژاد

مدافع پرتغالی سابق رئال که در‌ سال گذشته به بشیکتاش پیوست، در تیم‌ملی کشورش مدافعی محکم و خشن است. او با توجه به بالارفتن سن و افت فوتبالش کار سختی مقابل مهاجمان ایران خواهد داشت. احتمالا او در جریان بازی تقابل‌های زیادی با قوچان‌نژاد داشته باشد که می‌توانیم امیدوار باشیم پپه جنجالی در ضدحملات از گوچی کم بیاورد و مهاجم ایرانی با دروازه‌بان پرتغال تک به تک شود. البته ممکن است در صورت نیمکت‌نشینی گوچی، سردار آزمون یا سامان قدوس یار مستقیم پیکه باشند.

کریستیانو رونالدو- علیرضا بیرانوند

در مزه‌پراکنی‌های ایرانی در فضای مجازی، اغلب شوخی‌ها با علیرضا بیرانوند شده است. برخی از کمک بیرانوند به رونالدو برای آقای گلی نوشته‌اند و برخی هم می‌گویند، او نیمی از گل‌هایش را در بازی با ایران می‌زند. دروازه‌بان پرسپولیس که با ادامه روند ضعیف بقیه دروازه‌بان‌های ایرانی شانس زیادی برای ایستادن درون دروازه ایران دارد، بارها نشان داده گلری است که مقابل مهاجمان خوب به دردسر دچار می‌شود. تقابل بیرانوند و رونالدو خیلی‌ها را یاد تقابل ‌هاشم بیگ‌زاده و لیونل مسی در جام‌جهانی ٢٠١٤ می‌اندازد که سوژه طنز در شبکه‌های اجتماعی شد که البته رخ نداد و‌ هاشم نیمکت‌نشین بود. این‌بار هم یک تقابل یک‌طرفه بین بیرانوند و رونالدو اتفاق می‌افتد. البته بعید هم نیست که بیرانوند با اعتماد‌به‌نفس منحصربه‌فرد خود شانس آقای گلی را از رونالدو بگیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • essi

      کریستیانو رونالدو- علیرضا بیرانوند !!!!!!!!!!! خيلي باحاله

    • مرتضی غبدیان

      بازی تدارکاتی با هلند وایتالیا یادتان نرود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج