adexo3
۶۴۱۳۳۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آلگری: بازی با المپیاکوس، سخت تر از ناپولی است

سرمربی یوونتوس می گوید که دیبالا می تواند مهره ای تعیین کننده در بازی برابر المپیاکوس باشد و همچنین آن ها اشتباه دو سال پیش برابر سویا را نباید تکرار کنند.

طرفداری: در آخرین هفته مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، یوونتوس مهمان المپیاکوس یونان خواهد بود و این بازی برای صعود بیانکونری از گروه، تعیین کننده است. به نقل از وب سایت یوونتوس، ماسیمیلیانو الگری، سرمربی یوونتوس در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت:

هیگواین فردا بازی خواهد کرد زیرا او از نظر ذهنی و بدنی آماده است. فردا مانژوکیچ در دسترس خواهد بود و البته دو مشکل وجود دارد که فردا باید آن ها را بررسی کنم. یکی بوفون است و دیگری پیانیچ. اگر آن ها بازی کنند، خوب خواهد بود اما اگر نتوانند، دو نفر دیگر به جای آن ها بازی می کنند. بوفون از ناحیه ساق پا مشکل دارد و پیانیچ دچار کوفتگی عضلانی شده است. بنابر این فردا وضعیت آن ها را بررسی خواهم کرد زیرا نمی توانم بر روی یک بازیکن در یک بازی ریسک کنم و بعد برای چندین بازی، آن ها را از دست دهم. اگر بوفون نتواند بازی کند، شزنی به جای او قرار خواهد گرفت.

آلگری: بازی با المپیاکوس، سخت تر از ناپولی است

وی در خصوص اهمیت دیدار برابر المپیاکوس گفت:

بازی برابر المپیاکوس، سخت تر و مهم تر از بازی با ناپولی است. دیدار فردا، اولین هدف فصل ماست. برای لیگ فرصت جبران وجود دارد اما پس از بازی فردا دیگر فرصتی وجود نخواهد داشت. باید فردا ببریم وگرنه در خطر حذف قرار می گیریم. نمی توانیم منتظر بازی بارسلونا باشیم. بازی برابر المپیاکوس پیچیده است زیرا از یک بازی سخت که برابر ناپولی داشتیم، می آییم و قبلا در آخرین بازی گروه، با نگرشی غلط در برابر سویا شکست خوردیم و جایگاه اول را از دست دادیم. باید فردا مراقب و صبور باشیم زیرا در لیگ قهرمانان و به خصوص در خارج از خانه نمی توان آسان پیروز شد. به این فکر نمی کنیم که چه اتفاقاتی در بازی بارسلونا و اسپورتینگ خواهد افتاد.

سرمربی یوونتوس ادامه داد:

هنوز تصمیم نگرفته ام که با سیستم سه دفاعه بازی کنیم یا چهار دفاعه. در خط دفاع، کیه لینی غایب است و از میان دی شیلیو و روگانی یک نفر بازی خواهد کرد. استفاده از سیستم سه یا چهار دفاعه موضوع مورد بحث نیست بلکه ویژگی بازیکنان مهم است. داگلاس کاستا به ما برتری هایی می دهد و او در فاز دفاعی نیز بسیار به تیم کمک می کند. این یک نشانه مهم مبنی بر درک او از فوتبال ایتالیا و DNA یوونتوس است. اکنون به بازی برابر المپیاکوس فکر می کنیم و از سه شنبه توجه ما معطوف بازی برابر اینتر خواهد شد. نمی توانیم از خوشحالی به افسردگی برسیم و باید فرم نرمالی را طی کنیم.

الگری در پایان درباره وضعیت دیبالا گفت:

استراحت دیبالا؟ ما چهار روز پیش بازی کردیم و بنابر این فرصت زیادی برای ریکاوری داشته ایم. برای بازی برابر اینتر نیز فرصت زیادی برای این کار داریم. فردا دیبالا آزمون مهم دیگری را پیش رو دارد زیرا او بازیکنی است که نمی تواند از آن چه که انجام می دهد، راضی باشد. او باید توقع بیشتر و بیشتری از خود داشته باشد. دیبالا بازیکن مهمی است و می تواند در دیدار برابر المپیاکوس، تعیین کننده باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج