adexo3
۶۴۱۸۲۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تنها ۱۰ درصد ورزشگاه به پرسپولیس می‌رسد

مسئول رسانه‌ای سپیدرود رشت گفت: تنها ۱۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه سردار جنگل رشت به هواداران پرسپولیس تهران اختصاص می‌یابد و مابقی ظرفیت طبق هماهنگی‌های پیش از بازی به هواداران سپیدرود رشت تعلق دارد.

خبرگزاری فارس: مسئول رسانه‌ای سپیدرود رشت گفت: تنها ۱۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه سردار جنگل رشت به هواداران پرسپولیس تهران اختصاص می‌یابد و مابقی ظرفیت طبق هماهنگی‌های پیش از بازی به هواداران سپیدرود رشت تعلق دارد.

رادنی دیدار بابیان اینکه سپیدرود برای دیدار مقابل سپیدرود محروم ندارد اظهار کرد: خوشبختانه مصدومان سپیدرود به آمادگی نسبی رسیده‌اند و تنها سام کن است که حضورش در میدان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

وی گفت: پس از چند هفته غیبت ۳ بازیکن تأثیرگذار سپیدرود به‌صورت هم‌زمان در ترکیب، این بار سپیدرود این شانس را دارد تا از حضور کعبی، ابراهیمی و نزهتی از ابتدا در ترکیب اصلی بهره ببرد و بدین ترتیب از شانس بالاتری برای پیروزی برخوردار شود.

دیدار بابیان اینکه چند دستگاه اتوبوس توسط شهرداری برای ایاب و ذهاب هواداران تدارک دیده‌شده است تصریح کرد: این اتوبوس‌ها از ساعت 11:00 الی 14:30 از فلکه رازی (میدان انتظام) به هواداران مشتاق سرویس خواهند داد.

وی بابیان اینکه بلیت‌فروشی این دیدار از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد افزود: به دلیل حساسیت بالای بازی از هواداران سپیدرود می‌خواهیم زودتر از دیدارهای قبل ورزشگاه را پر نمایند و با حمایت همه‌جانبه و ۹۰ دقیقه تشویق بی‌امان خود، به‌سان همیشه باعث رقم خوردن نتیجه‌ای مطلوب برای سرخ‌های شهر باران شوند.

دیدار دو تیم سپیدرود رشت و پرسپولیس تهران از هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فردا (چهارشنبه) رأس ساعت 15:00 در ورزشگاه سردار جنگل به قضاوت بیژن حیدری برگزار می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج